beredt Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 hey, Ha Deg Tilbake Til 1 Tri, din Snik!!!!! Hehehehehehehehehhehehehehehehhehehe:) PS: Sendte deg en pm nå
Suretær Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Hei Turbo! Har ikke sett deg her på lenge?? Alt bra med meg, sliter med nattesøvnen pga hyppige tisseturer men ellers få plager. Har fått en ørliten kul på magen, føler det er litt tidlig men det får jeg liksom ikke gjort noe med eller hur.. Du da, er formen fortsatt bra??
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg holder jo til på 1.tri et par uker til jeg før jeg kommer hit. Kvalm og kaster opp. Har kastet opp hver dag de siste 3 ukene nå og begynner å bli lei. Håper det går over snart slik at jeg kan kose meg i jula. Ellers merker jeg egentlig lite til tassen i magen. Men kvalmen er ille nok den altså Skal på ny UL på torsdag og gleder meg til det. Satser på å se en liten sprellende tass der inne da
Suretær Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Huff, det høres ille ut å kaste opp hver dag.. For ikke lenge siden skrev du at du skulle ønske du kastet opp bare litt sånn at du hvert fall visste du var gravid.. Angrer på det nå eller??? he, he... Hadde bare noen ettermiddager med kvalme jeg, og synes det var ille nok. Håper virkelig det gir seg for deg snart.. Når kommer du inn hit da? Føler meg litt ensom her..
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Kommer inn om litt over en uke Er i midten av uke 11 nå Nettopp vært innlagt 4 døgn på sykehuset nå pga oppkast. Kastet opp over 20 ganger på tirsdag. Så da ble det lange dager med intravenøs væske og kvalmebehandling. Heldigvis funker de kvalmestillende jeg fikk nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå