Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Kunne du da kalt sønnen din for Martin? Liker godt det navnet, men det er jo halve navnet til eksen..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 He he, har to ekser som heter Lars. Mannen ville gjerne at barnet vårt skulle hete akkurat det, han ante ingenting om disse eksene. Jeg nektet, uten å kunne gi han en fullgod forklaring. Følte det helt feil å trille rundt, møte på en av eksen, og fortelle at lille Lars lå i vogna. De hadde vel tenkt sitt...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Personlig hadde jeg ikke vurdert det en gang, men om du vurderer det så sjekk at det er greit for bf.. Hadde du likt å kalle ungen for hans eks' navn/ halve navn?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Vi vurderte Andrë, men forkastet det fort siden det er halve navnet til eksen min, blei for rart for oss.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Er ikke gravid da, men har tenkt å få flere barn etterhvert. Vet jo ikke hvilket kjønn det hadde blitt, men liker å tenke over hvilke gutte og jente navn som er fine:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Tror det hadde blitt litt rart jeg også i grunn.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Hu lurte sikkert på om det var etternavnet.. Kjenner en Lars Martin jeg å.. Men er vel sikkert mange av dem =P
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Ikke Riis nei:) Er vel et ganske vanlig navn.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #15 Skrevet 6. desember 2008 Hvor er denne LM Riis fra? som det er snakk om her? kjenner også en som heter det
Edelweis Skrevet 6. desember 2008 #18 Skrevet 6. desember 2008 haha.. jeg kjenner en som heter lars martin, så nå begynnte jeg og spekulere:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå