Gå til innhold

Vekt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere lagt på dere... er bare litt nyskjerrig. Føler selv at vektnålen beveger seg raskt oppover, men sånn er det nå bare. Er 29 uker og har lagt på meg 8 kg (170 cm, 59 kg før svangerskapet)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er jeg 2 dager på overtid,og 16 kg over utgangs punktet =(

Men håper virkelig at ca 10 av de forsvinner rimelig kjapt ;)

Skrevet

170 cm og 85kg nå..... Opp 13kg.. er i uke 33:/

Skrevet

Er 28+4, har lakt på meg 7,5 kilo, suns dette er litt mye:S men er jo egntligt ikke det, bejynte å legge på meg i uke 17, håper jeg ikke kommer over 15, vertfall ikke 20 :P hehe. menmen :) eg er 171 cm og 68 før svangerskapet, så hadde litt ekstra fett fra før av også..

Skrevet

28+3 i dag og har lagt på meg 8 kilo.

Av erfaring vet jeg at jeg legger på meg mest på slutten så jeg regner med det blir noen kilo til slutt ja..

Skrevet

Har gått opp 8 kg nå, er 38+2. Va 58 og 170 før graviditeten, kvalmen tok de fleste kiloene tror jeg i starten =)

Skrevet

jeg har gått opp 17 kg, men det går heldigvis nesten ikkje an å se at jeg har lagt på meg noe, kun magen liksom:)

var ganske så tynn før jeg ble gravid, så nå ser jeg egentlig bare litt sunnere og friskere ut:)

er 162 høy og veier 67 kg, syns egentlig det høres veldig mye ut, har aldri vert mer enn 55 kg, så det var litt av et sjokk og komme over 60:p hehe.

Skrevet

glemte å skrive at jeg er 38 uker på vei:)

Skrevet

Første del av svangerskapet gikk jeg ned 10 kg. Men siden august har jeg desverre lagt på meg 11 kg. Så det vil egentlig si at jeg er 1 kg i pluss.

Jeg har igjen 27 dager i dag.

Skrevet

37+0 i dag, gått opp 2 kg fra startvekt.

Kunne gjerne plussa på minst 10 til for min del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...