Gå til innhold

Strømpebukser med plass til magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få tak i mammastrømpebukser av den litt tykkere typen? Synes det er så behagelig å ha på meg kjoler/tunikaer nå som magen vokser. Men i kulda er man jo avhengig av å ha noe under, og det finner jeg ikke. Har igjen en fra forrige svangerskap, men trenger noe tykkere nå. Aller helst strømpebukse, men finnes det bare leggings, så er det bedre enn ikke noe. Tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satt nettopp å tenkte tanken selv her :D

her vet jeg de har på hm iallfall :) sånne mamma utgaver da kan man si :D så du kan jo se der.. regner med de har likt nesten over alt på sånn

Skrevet

Hei,

Jeg har bestilt gravid-strømpebukser fra www.mytights.com (søk etter maternity). Disse er kjempefine (finere enn HM sine) og behagelige å ha på. Kommer raskt i posten og de har til nå sendt én og én for å komme under 200kr slik at du slipper å betale moms.

Skrevet

Her i Bergen fant jeg gode mamma strømpebukser på SparKjøp på Kokstad =)

Skrevet

jeg har kjøpt mine ullstrømpebukser på h&m. god plass til magen og ikke var de dyre heller:)

Skrevet

På Benetton så har de thights som er rå- deilige!!! De er jo ikke gravide, men utrolig tøyelige og umulig å slite ut, kan vaskes og vaskes og like fine.

jeg har nesten bodd i dem siden jeg kjøpte dem i høst- kan dras laaaangt over mage og de sitter der :)

Er noe syntetisk stoff av noe slag

Skrevet

Kjøpte mamma-strømper på H&M, også tights. De er tykke, men begrenset hvor varme de er ute i kulden da. Tror de kun hadde sort i butikken her, men de var deilige da.

Skrevet

Hvis du vil bestille på nettet, har de tykke tights og strømpebukser i div. farger og kvaliteter på www.ellos.no og www.laredoute.no :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på hm, synes de funker greit, faller iallefal ikke av, sånn som vanlige tights gjør (ingen hoftebein å henge på:P). Det er ikke toll på vanlige klær lengre, kun på undertøy, men vet ikke hva strømpebukser defineres som :)

Skrevet

Fant flere forskjellige på Cubus jeg.. Tykke med mønster og uten mønster. Både hvite og sorte..

Skrevet

Hakke peil, men en kommentar til at det ikke er toll, det er momsen (Mva) som er problemet ved kjøp i utlandet. Handles det over 200 kr så får man mva på 25% av prisen i tillegg. (Det blir vel også et fortollingsgevbyr når man må betale mva tror jeg)

Blir fort dyrt da....

Skrevet

Takk for tips! Tror jeg får prøve å bestille via nettet.. For jeg har vært både på H&M og Sparkjøp her, og de selger ikke stømpebukser til gravide. (kun selskapsstrømper, som absolutt ikke er varmt nok) Har spurt også, men de kunne ikke svare på om de kom til å få inn noe heller. Jeg er pent nødt til å ha strømpebukser beregna på gravide, for jeg klarer ikke å ha noen form for strikk over magen. Altså, den strikken i toppen. Hvis det strammer noe sted på magen, blir jeg skikkelig kvalm og svimmel. Så alt av bukser og truser må kjøpes ekstra stort. Men takk til dere som svarte, jeg skal sjekke ut de forskjellige mulighetene!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...