Gå til innhold

Hvordan er januar-februarbarna på stellebordet?


kitty08

Anbefalte innlegg

Jeg sliter sånn med å få skiftet på denne aktive apekatten. Hvordan er deres små? Jeg er omtrent svett etter hvert bleieskift ;-). Blir det bedre etterhvert, eller bare verre og verre? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en storebror til jenta, så jeg vet det blir bedre... Men husker ikke akkurat når det begynte å hjelpe! :o)

 

Men begge to har vært litt apekatter på stellebordet, jeg syntes at det har hjulpet å være litt konsekvent på at på stellebordet skal man ligge på ryggen. Blir litt protester i starten når de holdes på plass, men allerede nå synes jeg Helene begynner å bli litt roligere, selv om hun stadig prøver seg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umulig så jeg vurderer å bare ha en matte på gulvet. Da vet jeg at han ikke detter langt om han detter. er klatremus delux. Passer jo på han selvfølgelig, men det er ikke lett å holde og skifte på en gang. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvitta meg med stellebordet tidlig i høst,da hadde det stått ubrukt en stund egentlig,vi steller bare på fanget på badet,sitter på krakk eller dolokket,fungerer kjempebra,han må på en måte ligge i ro,jeg har full kontroll,og siden jeg hele tiden holderi bena hans er det ingen sjanse at han faller ned-men det krever litt øvelse,og gode rutiner(at du har det du trenger innen rekkevidde),;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å skifte bleie på fanget?

 

Her er det bare styr med stellebordet for tida. Før funka det å gi han en leke, så lå han i ro litt. Men nå hiver han leken veggimellom, og hyler fordi han ikke får snu seg på magen. Og å ta på klær er kjempeteit!! Heldigvis er han like blid igjen når vi er ferdige da, he he

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer deg jeg Sebbelita..

 

Verst er det på kvelden.. Hvis vi ikke er 2sammen kan det ta 30 minutter bar eå få på ham en nattedrakt.. Spreller med alle lemmer, drar armen ut når jeg prøver å få den andre inn.. HELT umulig.

Når vi bare skal en snartur på butikken har jeg begynt med jakke i stedet for dress, for det er MYE lettere å få på.. Ser frem til vi får sko til jul.. for de blir vanskeligere å få av enn termosokkene.. =) Votter er et mareritt.. Skal bli morsomt å se hvordan det blir i barnehagen i januar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er krig!!! Har tatt stellematta av stellebordet og lagt den på gulvet. Han skal absolutt vri seg. Jeg holder igjen alt jeg kan, men ikke alltid godt nok.. Særlig stress når han ha bæsjet en del -da er vi to om å skifte når mannen er hjemme. Har som regel flere leker tilgjengelig, og gir ham den ene etter den andre i håp om at det distraherer ham. Funker noen ganger. Ellers så håper jeg på at det hjelper å være konsekvent her også.. Noen ganger må jeg bare le av ham, da. Blir så oppgitt. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi steller ofte på fanget i staden for på stellebordet. Føler eg har betre kontroll på ho då. Dersom ho skal ligge på stellebordet må ho ha noko spennande i hendene for å ligge i ro. Mi erfaring er at det blir betre, storebroren hadde og ein sånn periode med makking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir dritsur med en gang vi legger han på stellebordet, men det går over hvis vi gir han noe å leke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...