Guttemamman:-) Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hvilken versjon synes dere er finest? Ser dere på navnet som poppis-navn?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Nydelig og stødig, liker det kjempegodt. OsKar er finest, og jeg ser ikke på det som et utpreget poppisnavn, men muligens et "up and coming"-navn som er inne på topp 10 om noen år.
brooklyn Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Det er ikke poppis her vi bor. Om vi får en gutt til engang, skal han hete Oskar. Tror det blir med K. Det passer best til de andre guttene sine navn:)
Peoni Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg liker det veldig godt! Vi hadde lyst til å bruke det til sønnen vår, men valgte et annet pga at Oscar/Oskar den gangen hadde begynt å klatre veldig oppover poppislisten. Men det betyr vel egentlig ikke så mye? Jeg synes likevel at det er et kjempefint, klassisk navn :-) Liker best Oscar.
Stjerne37 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Litt sånn rampenavn syntes jeg,men veldig fint.Liker best Oskar.
LizzyG Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Siden vi fikk hund før vi fikk baby, så fikk hunden navnet Oscar. Babyen var dessuten en jente:) Men synes det navnet er kjempefint. Og vi liker versjonen med C best.
Guttemamman:-) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2008 flere?kjekt å høre om meninger her inne. Spør man venner/kjente trenger man jo ikke nødvendigvis å få så ærlig svar...
berthen Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Oskar heter hunden til svigersøsteren min :-) Men Oskar er jo et veldig fint navn da! Men jeg tenker bestandig på hunden når jeg hører navnet...
flypapir Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har veldig lyst til at gutten i magen skal hete det, men mannen er dessverre ikke helt enig (foreløpig)..
Joikaboll@ Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Oscar er et flott navn det da :-) Hilsen mamman til Oscar på 4 år.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Utrolig klassisk, flott og stødig navn. Gå for det! Liker det best som Oscar, ser mykere ut.
ScaryMama Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 Fint navn, syns det er mye finere med K.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå