Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hvordan er dagen til barna deres som er rundt 8mnd, jeg ammer fortsatt på natten! og Så ammer jeg når han har lyst på dagen, ha litt dårlig samvittighete.. ettersom helsesøster antyder jeg burde trappe ned på ammingen! Gullet mitt var på 8mnd kontroll 72cm og 10,9 kg.. hvor store er barna deres?
*tybber* Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Gutten min er 7,5 mnd, og jeg fullammer nesten! Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for at du ammer, det er jo kjempe flott for gutten din!! Jeg ammer ca 6 ganger på dagen, og 3-4 på natten. Vi prøvde fra han var 5 mnd å vende han til grøt, men han rett og slett hatet det! Brakk seg og kastet opp. Vi ga opp rundt 6,5 mnd, og begynte heller så smått med brødskive. Får ikke i han mer enn en kvart skive, så det har blitt myye pupp ja! ;o) Prøvde grøt igjen her om dagen, og tok litt kanel i, og NÅ ville han ha. Så kanskje det er håp for oss snart også! ;o) Gutten min var 69 cm og 7,5 kg ca ved forrige kontroll, som var for 3 uker siden. Syns du er flink som ammer når han har lyst på jeg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå