Gå til innhold

26.11


Cilimed nr5 i magen

Anbefalte innlegg

Kom lille michelle til verden med ks, alt har gått mye bedre enn forventet, så jeg er kjempeglad! Sliten nå, siden jeg er kommet hjem til fire hypre unger, som er fra seg av begeistring om lillesøsteren sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!

 

Skjønner du er sliten med fire unger i tillegg. Jeg er sliten nok med maset fra en ;)

Jeg tok også ks, men det ble et litt mindre planlagt enn det skulle siden han ville ut 8 dager før ks datoen :)

 

Har du mye vondt i såret?

Jeg var litt støl de første to-tre ukene, men nå går det veldig bra, fire uker etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite vond denne gangen i forhold til de andre 4 ks, men det er forde de er begynt og sy og behandle såret under syingen på en annen måte!! Er litt støl ja, men det hører med... skjønner det blei hektisk når han ville ut så tidlig, hvor lang tid før termin var ks planlagt?? Hos meg tok de 16 deger før, siden de var redd for det samme!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var planlagt 8 dager før termin, men han kom 16 dager før.

Jeg hadde ikke ks med første, men jeg fikk totalruptur da, så derfor ble det ks denne gangen, så jeg var redd vi ikke skulle rekke frem i tide så jeg måtte føde igjen!

Men alt gikk rolig for seg siden jeg ikke hadde fått noen åpning enda, men jeg var helt moden, så det var like før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...