SiMaMi Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har en kattunge som er utrolig kosete, litt for mye av det gode egentlig. Om natta skal hun sove oppå oss, spesielt ved halsen. og det jeg tenker på er at det er ikke bra når bebissen kommer, vis katten skulle finne på å legge seg på h*n. hva hadde dere gjort?
mamo82 *2 jenter* Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Lukk soveromsdøra? Eneste som funker for min katt, for hun skal absolutt bare ligge på min side av senga, på min hodepute.. Ikke på jenta sitt rom, heldigvis. Greit det er trivelig med husdyr, men vil ikke ha katta SÅ nært.
SiMaMi Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 jojo, det er klart! Men katten sniker seg inn overalt.. Tenk om den sniker seg inn i et øyeblikk jeg ikke ser? Det jeg kansje spørr om er om jeg burde kvitte meg med katten? selv om det er litt imot mine meninger.. når man har skaffet seg dyr må man ha de...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Vi har og katter som vil ligge ved hodet.. Jeg har tatt tak i nakkeskinnet på katta og "hivi" hu til enden av senga om hun har lagt seg på hodet mitt samtidig som jeg har lagd freselyd på samme måte som katten gjør. Når katten legger seg i forenden så kryper jeg ned og koser katten der den ligger Jeg trengte bare å gjøre det et par ganger per katt.. og det har ikke skjedd igjen. Her i huset er det jeg som er sjefen, og det vet de.. Om de prøver seg på ting som ikke er lov.. som å gå på bordet og spise vår mat osv bare freser jeg mens jeg gjør meg stor og katta iler vekk i skam. Vil bare legge til at jeg koser masse med kattene og vi snakker sammen og de er såååå søte. mauer på mamma om det er noe de vil Og om vi er ute og leker så er kattene med oss.. følger unga til barnehagen som en hund:P Følte bare jeg framstillte meg som ganske så slem, men er ikke det altså.
Gjest Tale30 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Du må ikke kvitte deg med katten fordi at det potensielt kanskje kan bli et problem med katt og barn. De aller fleste klarer fint å ha begge deler. Katten klarer vel ikke å snike seg inn gjennom en lukket dør? Vår katt har lagt i senga vår siden vi fikk ham i fjor. Når vi nå skal ha baby må vi kaste ham ut av senga. Jeg syns det er helt fryktelig, for jeg er så redd for at pus skal føle seg avvist (høres nok merkelig ut men..) Utenom den dårlige samvittigheten jeg får for å stenge døren til soverommet så kan jeg ikke se noe problem.
SiMaMi Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 *koser katten og sier unskyld for de dumme tankene*
lillebøllaspringmadrass Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 hehe.. nelliekatten min fikk akkurat en boks med tunfisk, for jeg fikk så dårlig samvittighet da jeg tenkte på at jeg hadde slengt a vekk fra puta
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Katten vår fikk gå på soveromet som den ville i begynnelsen, men nå har vi satt en stopper for det...var litt fælt i begynnelsen når han sto utafor og mjaua og skrapa på døra...det gjør han forresten forstatt av og til, men den har iallefall blitt vant til at der får han ikke være. man må være litt "hard" mot dyra av og til, men det er mest fælt for oss tror jeg:o). (av og til får han komme inn på soverommet likevell da..hehe). Men det blir helt slutt på det når snuppa kommer ut.Det er iallefall ikke noen grunn til å kvitte seg med dyret, man må bare passe litt ekstra på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå