Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Blir så oppgitt over folk som setter opp lysende julenisser, belysning med forskjellige farger osv. Belysning med forskjellige farger, eller farger i det hele tatt, er så totalt smakløst! Og har du ikke en grønn busk eller et lite grantre i hagen, får du ikke satt opp juletrebelysning. Å sette en i en hekk eller busk som har mistet alle bladene er bare usmakelig. Og alle naboer med litt smak, rister på hodet av deg!
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Blinkende lys rundt hele huset i rødt og grønt...... NICE... horehus her lizzm
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Er et hus her hvor jeg bor hvor de som bodde der før pyntet huset sitt slik til jul: hvert eneste vindu i huset var dekorert med lys rundt, forskjellige farger rundt vinduene i tillegg.. røde, grønne, gule..you name it. Garasjen også. Ganske harry pynting kan du trygt si. Dette er i tillegg et stort hus som ligger like ved hovedveien, så det var umulig å ikke legge merke til det når du kjørte/gikk forbi.. Ble nesten litt trist når huset fikk andre eiere å "julehuset" forsvant..hehe. Var jo nesten en attraksjon.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Det er ikke det værste syns jeg, men de som har juedekorasjonen oppe hele året bare fordi de ikke gidder å ta det vekk, DET irriterer meg! De slår av lysene da, men det hjelper lite.
prekæs Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 jeg har kommet fram til det...at jeg lar meg imponere sammen med minstemann. La det gjerne være glorete, men har det ikke sånn selv. Bare innrøm det. det er litt moro å se på
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har det ganske nedtonet selv, men skulle ønske det var litt som i ameika her også, at alle tok helt av, men da måtte alle gjøre det og :-) Men må bare si det en gang til, for guds skyld ta det ned igjen da!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Jeg elsker amerikansk jul, med strømper foran den store peisen, lysshow og hele pakka:) Men det skal gjøres med stil. Ikke masse ulike farger og blink blink.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes masse lys, bling og farger er så hyggelig nå i mørketida. Skulle ønske flere hang opp enda mer! Blir alltid så tomt og mørkt når jula er over og alt tas ned igjen, men da er det jo ikke SÅ lenge til vi ser sola igjen da... Hater å ha det mørkt døgnet rundt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå