Gå til innhold

Mor, Far og en liten med tut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG HAR VENTA PÅ DEG!!!!

Gratulerer så masse ;) Når er terminen?

klem fra Trassetrollet

aka trine->mai07 og juni09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Takk, takk

Jeg har termin 13. august. Så gøy å bli ventet på. Fant ut for 3 dager siden. Gleder meg som en unge. Håper bare ikke sommeren blir for varm.

Skrevet

Så gøy ;) Ja, skravla jo en del med deg inne på bli gravid, så jeg lurte på når du kom etter ;) ;)

Får håpe at sommeren ikke blir alt for varm.. Blir den som i fjor så blir det ikke så varmt..

Hopper over på tri 2 på mandag jeg da ;)

Skrevet

Oi.

Allerede. Syns det ikke er lenge siden du forlot 'bli gravid'. Så heldig du er. Ting er liksom litt tryggere når man kommer over dit. Også kan man begynne å fortelle. Hvordan skal jeg klare å holde meg i 7,5 uker??????

Ses da, og på skravle ;-)

Lykke til vider.

Skrevet

Det har gått kjempefort ;)

Ting er litt tryggere når man kommer over dit, men som regel går det bra her inne også.. Det er bare at det virker som om "alle" har sa/ma, men det stemmer jo overhodet ikke ;)

Jeg måtte fortelle det i uke 10, jeg har vært sinnsykt dårlig.. Folk har sett det på meg. Ble innlagt på sykehuset forrige onsdag pga hyperemisis, kastet opp 10-12 ganger pr dag de siste dagene. Fått 7,5 liter med intravenøs væske og kom meg ganske bra. Fikk lov til å reise hjem på lørdag, men har lav terskel for innleggelse. Fikk akupunktur og akupressuer de dagene jeg var der, og det har hatt kjempeeffekt på meg :D

Håper du slipper mye kvalme og oppkast!

Skrevet

Uff, ikke gøy å høre. Håper det gir seg snart. Jeg var nesten ikke kvalm sist, men man vet jo aldri. Ser det er veldig mye snakk om sa/ma, men det var det da også på 'bli gravid'. Får vel holde du litt til. Den eneste som har fått vite noe uten om mannen min, er min beste venninne, men hun ville nok ha avslørt meg rimelig kjapt uansett.

Skrevet

Var ikke dårlig en eneste dag sist ;) alle sier "nå kommer jenta" jordmødrene som tok seg av meg på sykehuset sa det samme, men de sa at det også kunne være en vrang gutt. Hehe..

Ja, det er veldig mye fokus på det.. men bare å unngå de trådene og tenke positivt! Det går som oftest bra ;)

samboern sa det dagen før jeg skulle teste at han var sikker på at jeg var gravid, for han så den samme gløden i øya mine nå som da jeg gikk gravid sist ;)

Skrevet

De er så søte disse mannfolka. Jeg spurte min hva han ønsket seg til jul og han svarte to streker. Så jeg bare sa det blir en før julepresang.

Deretter løp han ned i butikken og kom tilbake med uante mengder og typer sjokolade.

Nei, vet du hva sa/ma trådene leser jeg ikke. Skjønner at noen har behov for dem, for all del, men jeg holder meg unna.

Sier man ikke sex før EL gir jente og sex under og rett etter gir gutt?

I så fall får vi jente. Vi hadde oss dagen før EL og så ble mannen min skikkelig syk og orket ikke igjen før lenge etter EL, stakkars.

Er det gutt eller jente du hadde fra før igjen?

Skrevet

Hehe.. så koselig da ;) Søtt gjort å kjøpe sjokolade til deg.. Hadde du dilla på det sist?

Huff da :( Ikke bra at han ble syk.. Vi har gutt fra før.. Aner ikke når EL var, men ut i fra det jeg kan huske så tror jeg det var på el dagen vi hadde sex (dårlig med det resten av mnden gitt ...:( ) Bryr meg ikke så veldig mye om hva det blir så lenge barnet er friskt og raskt, men er selvfølgelig kjempespent på kjønn nå siden jeg har vært så innmari dårlig..

Skal på tidlig ul på mandag pga blødning (som jeg også hadde sist jeg var gravid) og gleder meg veldig.. Er 12+1 den dagen og lurer på hvor mye jeg ser da :D:D

Skrevet

Jeg hadde ikke dilla på noe sist, men mannen som aldri har, før det, vært noe spesielt interessert i søtsaker tok helt av. Det var til tider krise dersom vi ikke hadde noe i hus. Ikke spør meg hvorfor..

Kjønn spiller så klart ingen rolle, det viktigste er at babyen er sunn og frisk. Er bare nysgjerrig av natur og liker å spekulere. Kommer ikke på noen som helst måte å bli skuffet om det bli en gutt.

Var på tidlig UL når jeg var 11+5 med guttungen. Så hjertet, ryggraden og antydning til det som skulle bli hendene.

Sikkert ikke noe galt. Så gøy å få hilse på så tidlig

Skrevet

Vi visste ikke kjønn sist, men nå VIL jeg vite det.. :D Er så spennende. Vet at jeg skal på ordinær UL 15.januar og har fått samme jordmor som jeg hadde da Halvor ble født!

Var på tidlig med Halvor jeg også, men husker ikke hvor jeg har gjort av bildene. Hehe.. VIMSE! Nei, jeg vet at det ikke er noe galt, for fikk en kjapp utvendig ul mens jeg var innlagt på sykehuset for å få bekreftet at det ikke var fler barn eller noe galt ;)

Skrevet

Så heldige dere var. Vi fikk ikke bilder på tidlig UL vi ;-(

12+1 er nok alt for tidlig til å se kjønnet, du må nok vente til ordinær UL, men det er da ikke så lenge til 15. januar.

Skrevet

Hvorfor ikke? Har bilde fra uke 6 med Halvor også da jeg kom inn på hastetime pga blødning.

Nei, kjønn får jeg nok ikke vite.. Men 15.januar vil jeg vite det om de kan se det ;) Neida, det går veldig fort! Begynner å jobbe igjen etter og ha vært sykmeldt i 14 dager, skal jobbe hele jula også.. Og VIPS så er vi i midten av januar ;)

Skrevet

Ingen aning hvorfor vi ikke fikk. Muligens fordi vi glemte å spørre da vi var så utrolig glade for at alt var i orden.

Håper jeg får ordinær UL 5. mars. Det er nemlig guttungen sin bursdag.

Men nå skal jeg gå å legge meg. Natti, natti

Skrevet

Så koselig da ;)

Ja, det skal jeg også.. Prøve å sove litt før gubben kommer hjem fra firmafest, sikkert brisen og lukter helt jææævlig!! Hehe

Natti natt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...