Gå til innhold

Når våknet barnet ditt i dag morges?


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kl.7.30. Vanlig tid for å stå opp også på hverdagene. Da spiser vi alle frokost sammen før pappaen følger skolejenta vår til skolen. Derfor er jeg også litt tidlig til køys også i helgene, eller kanskje mye også for at jeg virkelig er av den kveldstrøtte sorten:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl seks her også...

Han var flink og sov til rundt sju en periode, men det er visst over, he he.

Men, har ofte start dagen fem vi, så skal ikke klage på at han sover til seks jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er inen i en god periode der vi ikek er våkne før 6.30.. Har hatt noen uker med morgen mellom 4og 5 på morningen.. Og da er ikke jeg menneske..

 

Grunnen til senere morgener kan være mer nattevåk da, og det er ingen fryd det heller, men jeg vet det går over.. Største sov natta igjennom da hun var 3.. "bare" 2 år igjen =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl.06 i går, og 06.15 i dag. Hadde noen dager han sov til nesten 07 her, så håpet på en ny trend, men så heldige var vi ikke, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel rett før 6, som vanlig. Lå og slumret til 6, da fikk hun stå opp. Men når hun sover uten å behøve noe fra 19 til nesten 6 er det virkelig ikke noe å klage over!! Så lenge det ikke er noen nattoppvåkninger eller veeeeldig tidlige morgener er jeg kjempefornøyd. Ikke helt fornøyd med at jeg selv ofte våkner i 4-5 tiden og ikke sovner igjen. GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...