Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg prøver å bli gravid, har prøvd siden i sommer. Forrige helg røyka jeg litt hasj. Ble ikke veldig fjern, tok bare tilsammen 4 trekk av ei lita pipe. Vet ikke når jeg har el, regner med det er rundt denne helga. Vet at hasj ikke er bra for hverken meg eller et barn. Dette er andre gangen i mitt liv jeg prøver hasj og skal prøve igjen om to uker, så sant ikke jeg har en positiv test i handa. Jeg har lest flere steder om hvordan hajsrøyking påvirker mannen sin sperm, men ikke noe om hvordan det påviker damer? MM
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Eh, hvorfor planlegger du å røyke igjen om to uker? Du bør seriøst legge planene om prøving på hylla, og bli voksen før du prøver å bli gravid...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Erlig talt, vent for guds skyld med barn, til du er ferdig (om du ikke ender opp som narkoman) med dette tullet! Man setter da ikke bevisst ett barn inn til verden hvor foreldrene bruker narkotika!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hasjen virker ikke annerledes på damer enn at du blir idiot i huet, men der trenger du ikke være redd for du er jo det fra før, og dummere enn dette går det umulig an å bli...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 For å roe dere litt, ingen av oss er narkomane. Er 4-5 år siden jeg prøvde det en gang og like lenge siden sambo dreiv litt med det. Aldri vært borte i andre og sterkere stoffer. Er ikke tenåringer som tror vi er voksne. Vet at hasj er ulovlig og at folk som bruker det kan havne borti miljøer som driver dem til å prøve sterkere stoffer. Men vi samles med noen venner som heller ikke gjør dette ofte, og vi kommer ikke til å gjøre dette ofte. Blir den helgen om 2 uker og så ikke noe mer.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Men særlig smarte kan dere heller ikke kalles..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Er ikke overrasket over deres krasse innlegg, men er det noen av dere som vet svare på spørsmålet mitt? Tviler på jeg blir gravid denne perioden, for sambo har vært bortreist noen dager nå som jeg regner med el er/har vært. MM
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Det er aldri lurt å bruke narkotika når man planlegger barn, hverken for deg eller mannen! Med det sagt, er jeg overrasket over mange av svarene du har fått. Man må da ikke være idiot for å prøve litt hasj. Idiotene er de som gjør dette hver dag og som dropper skole/jobb på grunn av det. Det er de som kommer borti feil miljø som Hl sier, og da prøver andre narkotiske stoffer. Vil si det er mer skadelig for kroppen å drikke annenhver helg enn å bruke hasj en gang i året... Men jeg er ingen ekspert altså. For å svare på spørsmålet ditt, aner jeg ikke hvordan det påvirker damer. Du får google det og se hva du får opp.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Man er i hvert fall alt annet enn smart om en røyker hasj. I hvert fall om man planlegger barn,,.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå