Gå til innhold

forskjell blødning og SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt 2 små blødninger. Jeg er i uke 6. Jeg er endelig blitt gravid etter 7 forsøk med innsett av egg(prøverør). Så jeg er ganske spent på om dette går bra. Hadde vært fint å få høre erfaringer fra dere som har hatt spontanabort tidlig i svangerskapet. Begynner det med små blødniger? Kommer alt på en gang? Hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse med spire :)

jeg har både hatt 2 SA og blødninger i svangerskap. da jeg gikk med sønnen min hadde jeg 3 blødninger hvor jeg blødde ganske mye en i uke 5, uke 8 og uke 13. , også litt klumper ene gangen , men ingen smerte. dette gikk kjempefint og gutten er 2 1/2 år nå :)

når jeg mistet ene gangen begynte det smått med mensmurringer og litt blødning før det kom masse blod og kraftige smerter etter et par dager.(6 uker) andre gangen kom det styrtblødning og rielignende smerter.. (12uker)

det er ganske vanlig med blødninger i starten av svangerskapet uten at dette er farlig, men er du usikker så snakk med legen din og få henvisning til en tidlig ul !! det fikk jeg med en gang og det var godt å slippe å gå å være bekymret.

lykke til :)

Skrevet

Jeg mins at jeg begynte å blø bare litt i en dag eller så. Deretter gikk det på og ble mer likt en sterk menstrasjon. Koagler i blodet er et dårlig tegn. Og du har smerter. Så lenge man ikke har smerter, tror jeg en ikke trenger tenke på abort i første omgang i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...