Ksenia & Anjem Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Tar de imot babyutstyr slik som bilseter, klær osv når som helst? Kunne ikke finne noe om det på nettsiden..
jente30L Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 lurer på om det er på bestemte dager,eller så er det bare å ringe å avtale... de blir kjempeglade for sånt
Ksenia & Anjem Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 supert da ringer jeg de på mandag, takk vil heller gi ting til noen som blir glade for det
jente30L Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 det er en såååå bra greie du gjør,hadde jeg bodd i oslo hadde jeg gjort det samme... er en gruppe på facebook ang fattighuset
Ksenia & Anjem Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2008 Synes det er helt forferdelig at folk er fattige i et så rikt land som Norge, og ikke minst helt forferdelig trist! De tar inot leker også eller?
Ksenia & Anjem Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 Lurer på om jeg skal ta med sønnen min på 4 år, så kan han velge noen leker fra rommet sitt å gi de bort. Å forklare han at det ikke er alle barn som er like heldige som oss..
jente30L Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 de tar i mot det meste,sist jeg hørte var det herreklær det var manko på,me og ting til barn. lurt å ta med sønnen din ja;) kan lissom bli hans julegave til andre barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå