Trønderpia Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Noen som har erfaring med dette fotoprogrammet? Jeg er helt nybegynner, men har sett at man kan få mange former/variasjoner på bildene, både når det gjelder farger, bakgrunner og rammer. Jeg har fått lagret et bilde, men hvor/hvordan får jeg valgt bakgrunn, farge, ramme osv..? Håper noen kan hjelpe meg litt på vei her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå