Gå til innhold

hvem her inne har du liksom blitt litt glad i??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som har blitt glad i meg da!? Buhu!!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker cat 68 av det lille som har kommet frem her:) stort hjerte og nydelige barn!

Skrevet

Jeg liker disse, men det er egentlig bare for at de har gidd meg noen gode råd på et par tråder jeg har hatt, Hehehe.

Nordlyset

Pila

Cat.68

KOzy

Skrevet

Ja, Dreamer er alltid snill og positiv! :) Så er det mange andre også da. Turbotrollet, Tjorven1, Miss Misantrop og Frøya er noen som jeg kommer på nå i farten :)

Skrevet

Synes det er vanskelig å "bli glad i" noen her inne. Føler det er så utrolig mye krasse tilbakemeldinger og veldig ofte dårlig stemning på mange av innleggene. Men prøver å fokusere på de positive så det er nok noen av dere som får stjerne i boka av meg etterhvert :)

Skrevet

takk anonym :-) noen dager er det kosligere å søke på "gunnar" en andre dager... hehe :)

Skrevet

Neimen:) Meg?

Skrevet

Den jeg tenker mest på er gøril helt klart. Synes Jesper er så nydelig. Selvom jeg ikke kjenner henne, har historien hennes virkelig preget meg. Synes Gøril virker som en fantastisk mamma, god sterk og snill. Håper så veldig at hun blir gravid igjen og at alt da går bra.

Skrevet

Det er flere her inne som jeg har begynt å mislike, men ingen jeg har blitt glad i nei.

Skrevet

Jeg er "glad" i:

Tinkerbelle

Cherry Coke

MortilSeb

Teline

Skrevet

Er svak for mortilgunnar og spurven jeg :)

Skrevet

Jeg synes Cat.68 er koselig, jeg. Ellers er sug lut rene mor go`hjerta og latterhikstende god til å formulere seg. Pila er en kjærkommen snusfornuftig kommentator med befriende rettskrivingsegenskaper.

Pluss mange andre kjekke og greie jenter! (Kan det bli bedre, lissom?)

• 8 måneder senere...
Skrevet

Liker de som kan si det de mener MED nick....

Cat68, sug lut (fantastisk brødoppskrift), motstrebende sans for neffi,

hmmmmm

æsj, trodde jeg huska så mange........

Skrevet

hehe.. ja, er litt sant det du sier om Neffi'en:) Men glad i er vel å ta litt hardt i om alle her inne. Vi er på nettet, ikke soverommet osv;)

Ellers så er Cat en favoritt, men det er vel fordi hun er den eneste jeg har hatt kontakt med privat av alle her inne;)

Så har vi Sut Lut, omsorgsfull(faktisk), men krass når det passer.

Pila kan mye, og er flink til å komme "på rett plass" med dette.

:::) er ung, men faktisk vis for sin alder:)

Er nok mange flere, men siden jeg liker meg best på sider en kan være anonym, så er det ikke lett å komme på alle eller vite hvem de ulike er:)

Syns med noen få unntak at alle er OK, og er som folk flest; likandes:)

Skrevet

Dette var jo hyggelig å lese. Prebs, du er topp du å. Og anonym 23;00

hvis du er den jeg tror du er, så setter jeg utrulig stor pris på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...