Gå til innhold

hvitevarer. hva er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvitt, svart eller stål??

hvis dere har et kjøkken som passer alt hva ville dere valgt?

hva har dere og er dere fornøyd eller ville dere valgt noe annet om dere kunne nå?

ikke lett å vite hva man skal kjøpe....;)

takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hvitt og stål, ville valgt svart:)

Stål blir utroooolig fort stygt, selv om det er lett å tørke av igjen. Ikke en gang hvitt blir så fort skittent.

Skrevet

Jeg liker stål best. Sort liker jeg ikke i det hele tatt for det er for mørkt etter min smak.

Nå er jeg et kjøkkenmenneske og bruker mye tid der.

Har hatt hvitt og synes det er kjedelig, mens stål skaper mere liv i rommet.

Finnes supre ting man kan tørke over det med som gjør at det skinner og blir blankt om man skulle søle på det.

Skrevet

jeg har aldri likt stål, synes det er institusjonspreget... jeg har kjøpt nytt kjøkken nå, i hvitt, med hvit stekeovn og hvit ventilator-hette, resten er innebygget...

Skrevet

Husker ikke navnet for nå kastet jeg flasken denne uken, men flasken er sølvgrå og rund, og blir smalere hele veien opp til korken. Er tyntflytende og tørker bare over stålet med et papirhåndkle. Blir skinnende blankt:)

Er dessverre ikke alle el.butikker som har den, men den er den beste av de jeg har prøvd.

Har prøvd disse som man skal smøre utover og som gjerne er tyktflytende men synes de funker dårlig.

Skrevet

Jeg ville hatt oppvaskmaskin og kjøleskap innbygget, samme med komfyr, men fronten kunne gjerne vært i stål evt sort hvis det passet best til innredningen. Hadde ikke valgt hvitt.

Skrevet

Enig med hun over her som synes stål er institusjonspreget. Jeg har heller aldri likt det.

Av svart eller hvitt kommer det helt an på kjøkkenet ellers.

Vi har hvitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...