Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 I kveld skal jeg på jentejulebord, hos min nabo hehe... Men dem 2, som bor vegg i vegg med hverandre (vi bor i 8 manns bolig) dem 2 har arangert dette. Jeg kjøpte i dag et sånt lite "juletre" i potte til 100kr med stjerne i, til hver av dem, som takk for invitasjonen og ja.... (de holder maten). Men så tenkte jeg å ta med meg jule pakkene som dems barn skal få til jul, opp i dag, barna til hun ene skal ikke være der til jul, så de har begynt allerede å få inn alle pakkene sine som de skal ta med seg til sin far. Har pakke til barna dems, men så kommer det ei veninne av hun ene, og henne har jo også ei datter. Vi kjenner hverandre sånn nogenlunde, hun har vært hos meg og vi har på en måte kunn festet sammen da. Men blir det feil av meg å ta med pakkene til de andre barna opp der i dag og hun 3 veninnen ser det og ikke får no pakke til sin datter? (ingen barn er der i kveld). Begynte å tenke på dette når jeg hadde pakket ferdig gavene istad.
Minnie Mom Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Tror jeg ville ha overrekt de gavene en annen dag.
LivetErEnLek Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Hvis du er i tvil, så la det være. Hvis de bor i samme hus som deg, er det jo ikke neo problem å levere de pakkene en annen dag. Når det er sagt, kan jeg ikke personlig se at det skal være noe problem i og med at du har ett annet forhold til denne 3 venninden.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2008 Fikk mannen til å dra å kjøpe samme pakke til hennes datter også, men så tenkte jeg meg om og ba han la være, kan jo gi disse gavene en annen dag ja ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå