Gå til innhold

Blødninger tidlig i svangerskapet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snart 6 fullgåtte uker i mitt første svangerskap. Og i dag tidlig fikk jeg en liten blødning, uten smerter... Begynner og bli litt engstlig siden jeg ikke har noe særlig symtomer på at jeg er gravid, foruten possitiv test og murring i underlivet. Har lest at det kan være normalt med små blødninger i begynnelsen og helt ufarlige.

Er det noen fler som har opplevd små blødninger tidlig i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 6 og hadde også en blødning i dag og en på tirsdag. Jeg tror det er normalt, men man blir kjempe redd.

Skrevet

Jeg er 6+4 og nå i sted fant jeg en liten blodflekk i trusen.. ble litt bekymret her, selv om jeg sier til meg selv at det kan hende det skjer og at det i såfall er kroppens måte å ordne opp på.. men jeg hater å ikke vite! Jeg hadde ingen blødninger i mitt første svangerskap.. Usikker.. :S Ringte legevakten for å høre, hun sa jeg skulle ta kontakt dersom jeg fikk feber, blødde mer eller fikk smerter..

Skrevet

Hei, du er ikke alene...Jeg er snart 6 uker på veg, men like etter 5 fullgåtte uker fikk jeg noe blod i utfloden - bare på papiret når jeg tørket meg. Måtte ikke bruke bind og ingen smerter. Ble sykt bekymret...det varte litt over tre dager og håper inderlig ikke det blir mer. Ikke hatt noe i går eller i dag, så krysser fingrene for at dette er normalt...

Dette er mitt andre svangerskap, kan ikke huske at jeg hadde noe slikt i mitt forrige. Men da tok jeg også testen to uker på overtid. Denne gang tok jeg en positiv test på dagen for IKM.

Krysser fingrene for oss alle sammen!

Kanskje vi kan holde oss oppdatert på hvordan det går med hverandre?

Jeg har termin 6. august hvis alt går bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...