Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har i natt vært våken fordi jeg er den heldige mottaker av omgangssyke, i tillegg har både knoll og tott og storesøster vært våkne. Sto opp kl 08.30 og har hatt et nært sammarbeid med doen siden det.. I tillegg har det blitt vist uvanlig lite hensyn for at mor faktisk ikke er frisk i dag. Nå ligger han og sover på sofaen...SkAL jeg dytte ham ned på gulvet...? må nevnes at mannen veier 110 kg og at en evt kraftanstrengelse innebærer en reell risiko for at jeg driter på meg.
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Du kan: a) Drite på ham Drite på noe han eier, f.eks klærne han skal ha på jobb på mandag. c) Gjøre som på underholdningsprogram fra Japan der de finnes på alle slags morsomheter med sovende mennesker.
lystige lerke Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Stemmer for forlsga a) og fra Balooa. Og så håper jeg du snart blir frisk og at du får sove godt!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Funker det trikset om å putte hånden til noen som sover i lunket vann? Tisser man virkelig på seg da?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2008 det lurer jeg også på..
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Det funker det ja, hehe;o) prøv det du:o) og barberskum på hånda og så kile han under nesa med noe sånn at han klasker hånda i ansiktet og blir full av skum, hihihihihi:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå