Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 en easykid sovepose til 1999,- =D jeg har aldri vunnet noe før.. hvert fall ikke noe så dyrt.. .*glaaaad* lurer på hvilken farge jeg skal ha... :-p
velsignet med to Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Gratulerer! Hvor har du vunnet den?
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 jeg registrerte meg på babyverden.no =) og ble trekt ut..
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Gratulerer så masse, personlig ville jeg nok valgt sort da det er nøytral farge og enklere og selge enn en rosa pose!
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 så rett du har, men så har de ikke rosa heller.. :-p hehe.. men tenker å bruke den til eldstemann i første omgang, for du kan jo bruke den opp til 4 år, så han skal få bruke den i vinter mens han enda sover dupp i bhagen.. jeg synes den mørkebrune var kjempefin.. søstra mi skal ha gutt i mars også så de vil vel ha den etter oss, kanskje.. men nå har jeg sydd pose til dem da.. men blir nok å velge brun eller marine.. vi har sort vogn til vesla og så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå