Tøvsjura Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 jeg er gravid 34+2 og lurte på om det er farlig å dette på isen/snøen å slå seg? jeg var datt nettopp i en nedoverbakke utenfor butikken,slo bare baken, men likvel.. burde jeg ringe føden eller hva gjør jeg?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Tror dem anbefaler å ta kontakt med føden om man har hatt et fall... Skader jo uansett ingen!
Tøvsjura Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 jeg ringte føden ganske med en gang etter at dette innlegget ble skrevet :-)
gutt09&spire11 Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hva sa de?? Håper alt er bra med dere..
Tøvsjura Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2008 jada, alt går bra med oss de sa at så lenge jeg ikke falt på magen og begynte å blø eller kjenne smerter så var det nok ikke noe farlig, men følte jeg smerter eller begynte å blø så måtte jeg ringe de tilbake. de noterte også nr.et mitt for å senere høre med fødselslegen, var hun/han uenig ville de ta kontakt med meg igjen har kjent masse liv og har ingen smerter og har heller ikke hatt noen blødninger så alt er nok fint med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå