Gå til innhold

Litt skuffa over venner i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4 uker siden begynte jeg å planlegge bake og førjulskosedag med venner, både med og uten barn. Jeg inviterte allerede da, for å vøre tidlig ute og den siste uka har jeg jo forberedt meg på å få huset fult, siden jeg ikke hørte noe fra noen ....

Men siden onsdag har jeg fått den ene sms'n etter den andre og den siste senest i dag (det var i dag det skulle skje) Ingen av de 6 venneparene kunne komme likevel.

Alltid, når jeg inviterer til noe, så virker det som det er så veldig vanskelig for alle andre å komme =( Men hvis vi blir invitert stiller vi stort sett alltid opp, for vi synes slike ting er koselig, å bli invitert på middag eller bare besøk....

Jeg hadde nok ikke blitt like skuffa hvis dette var tilfeldig for alle i dag, men det er jo bestandig slik.....

Skulle bare sutre litt.... =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde de lovet å komme da du ba de? Eller sa du det bare som en løs innvitasjon?

Høres veldig trist ut at ingen ville komme når du hadde planlagt og ordnet klart. Høres veldig koselig ut å ha en slik dag sammen. Jeg ville kommet:o)

Skrevet

Jag bare invirterte og ingen hadde lovet, men når jeg ikke fikk svar antok jeg at de som ikke hadde svart senest i dag, kom en tur.... Men det jeg liksom er skuffa over er at det er det samme gang etter gang.... de har jo aldri tid..... Uansett hvor lenge før de blir invitert. Nesten som jeg vil slutte å be venner på slike ting.... Vi er sosiale av oss og synes det er topp å være med og gjøre slike ting sammen med venner og familiene dems....

Skrevet

Neste gang inviterer du ordentlig, ikke sånn løs invitasjon som man ikke behøver å svare på.

Trist selvfølgelig at folk ikke kommer, men om en invitasjon er litt løs eller helt bestemt har ofte mye å si :o)

Skrevet

Takk sjiraff, tenker også jeg må gjøre det neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...