Gå til innhold

Fisting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt store ønske om dagen er å bli fistet skikkelig godt og grundig.

En sterk og deilig hånd som forsiktig og bestemt presser seg inn i fitta mi så langt det går.. Herregud så kåt den fantasien der gjør meg!

Har blitt fistet mye før, men ikke så ofte det sist året og drømmen er en hånd eller mer i fitta mi. Noen som har lyst til å leke litt med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du liker fisting burde jo du være passe tøyd for fødsel...

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja noe så kvalmt.Kan ikke forstå at de kan være deilig.Må vel etterhvert få ett hull som er værre enn på eldre folk. Skal litt størrelse til på staken for å please deg da vel...

Skrevet

Jeg har blitt fistet et par ganger. Da av min mann når vi var skikkelig "i gang" Greia er at det er så vondt et det er deilig. Og det har ingenting å si på hvor vid man er faktisk. Spørs heller hvor mye kontroll du har over din egen kropp. Hvor mye smerte man tåler...

Skrevet

Tanken gjør meg kvalm. Musa må jo bli på størrelse med en kalkun etterhvert...

Skrevet

Tanken gjør meg kvalm. Musa må jo bli på størrelse med en kalkun etterhvert...

Skrevet

En ex av meg likte godt fisting, hun kom aldri på pikken eller bare ved å bli slikket. Hun trengte å få fire fingre dypt, hardt og lenge. Gjerne kombinert med å bli sugd, og da kom hun skikkelig. Hun tok også hele hånda eller fire fingre fra hver hånd samtidig - slik at jeg kunne åpne henne.

Leker gjerne med deg Anonym datert 6.12.2008 dersom du fortsatt er leken...

Skrevet

De er de verste jeg har hørt. Trodde alle kom med slikking eller fingring av klitten. Syns ikke du som mann de var ekkelt å ha hele handa inni ho? Kan aldri tenke meg å prøve fisting nei. Er de mange her inne som liker å gjøre de?

Skrevet

Hvorfor rakker dere ned på det da? Alle liker forskjellige ting.. jeg har aldri prøvd det, men når jeg er skikkelig våt kan jeg nok klare 4 fingre.. er nok for trang for en hel hånd, men syns da ikke det er vits i å kalle det kvalmt osv.. man må jo eksperimentere litt :)

Skrevet

Helt enig med deg der ja..

Skrevet

Hver sin lyst. De får bare fiste i vei,de som ønsker seg mus på størrelse med sørlandsportennn

Skrevet

Elsker fisting!

Men hørt man bør unngå det i et svangerskap

Skrevet

Jeg også ,men som du sier skal man være forsiktig ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...