=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Dere erfarne og flinke prøvere! Er i min 1 pp og lurer litt.....Hører mange her inne snakker om det berømmelige EL slimet, hvordan ser det egentlig ut? Tror ikke jeg har det, har aldri sett noen "store" mengder slim rundt EL....eneste er at jeg blir littegrann våtere, men ikke så det er "mye" i trusa liksom, merker det omtrent bare ved sex......Kan det være at jeg ikke har EL i det hele tatt da.....? Har de siste dagene, ca rundt der EL skal være hatt stikkinger nederst i magen....Det er på begge sider, og på midten også.....Kan det være tegn på EL? Har i allefall hatt sex 2 dager før forventet El, dagen før, og på EL dagen, og muligens i dag da, 2 dager etter......Burde vi da ha truffet hvis jeg har hatt EL når jeg forventet? Hører dere sier at sædcellen kan leve en stund, og bør ligge der nå egget slippes......skjønner ikke helt hvordan den blir " liggende der"? Jeg ligger med pute under baken og alt jeg, men kan jo ikke ligge sånn i flere dager heller! Takknemlig for svar!
jobber med saken har klart det Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 hei:) sjekk pernille.info ligger mye nyttig info her:) Er lurt å ligge i ro litt etter sex, slik at ikke alt renner ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå