h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 julekurven til svigers? Foreløpig har vi blitt enige om : Kaffe en krukke hjemmelaget brente mandler ? ? ?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hva med, : en flaske med vin pose med sjokolade glass med godt syltetøy spekemat gravlaks det jeg kom på nå
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Flax lodd Ull sokker skjerf
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2008 Takk for forslag jenter!!! Mange er notert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå