Mille** Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Og jeg skal ut i kveld i en liten sort kjole og tynne strømper. Kommer til å fryse litt ja. ;o) Er det kaldt der dere bor?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 hehe:)) det kan nok bli litt kaldt ja:) Her er det 13 minus i dag, i går var det 19 minus:)
blond Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Fy a meg! Hadde jeg vært deg ville jeg pyntet meg når jeg kom fram dit jeg skulle være, ellers ville jeg fått lungebetennelse eller noe annet plagsomt! Liker at det er litt kaldt, -5-10 er veldig passende, ellers blir det så mye fyring.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Er kaldt her også. Er enda på pluss siden, men kald vind som blåser gjennom marg og ben føles det som.. Kan nok ikke sammenligne gradestokken med dere i nord mot oss i sør.. Har vært en del dager med minus 5 grader. Er herlig syntesjeg. For da er lufta så frisk liksom. og tørr. eller hva jeg skal si. Mange ganger her er det mye vind og regn som gjør det surt..og vinden gjør det ofte sånn her at om det viser minus fem så blir det effektive minus 15 grader pda vinden.. hang sånn lapp om dette i barnehagen, at vi foreldre måtte huske å kle barna etter de effektive gradene, ikke bare kikke på gradestokken.. Fortell oss hvordan det gikk i minus 15 grader (og kanskje enda kaldere utover kvelden) i tynne strømpiser.. men hvis du skulle drikke litt pleier jo det å "varme" opp lufta og kroppen litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå