Gå til innhold

Julelunsj i Frognerparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som det heller kan bli 10 for meg å. ;o)

Da sees vi på onsdag ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men skal ikke du på tirsdag ( til "skogen") ?? er jo domt med to dag etterhverandre???

Skrevet

jeg kan ikke onsdag, har legetime den dagen. meeen kan jo prøve å flytte på den.

Skrevet

HEI!!!

Vi kommer på onsdag , er det kl 12??

Skrevet

Jeg tar gjerne begge dagene.;o) Men det virker som vi ikke blir så vldig mange på onsdag. Vet ikke hvor mange om kommer men kl 12 for de som kan ;o)

Skrevet

Nei, har dere byttet dag?

Nå som jeg endelig hadde tenkt å være med.

Noen som vil finne på noe på torsdag?

Skrevet

Jeg kan godt komme på torsdagen. Men da håper jeg Milla får det med seg. Skal prøve å sende en mail til henne. Jeg tror ikke det kommer så mange, men vi greierr oss vi da ;o)

Skrevet

Ja, det hadde vært kjempekoselig å møtes på torsdag :) Jeg har bare vært litt treig med å si fra at jeg kom, selv om jeg har skrevet det i kalenderen. Onsdager er dum dag for meg, siden vi har fysioterapeut den dagen. Men nå har jeg skikkelig lyst til å treffes, særlig siden jeg gikk glipp av julebordet og all ting.

Skrevet

De søte små sliter fortsatt med udelikate ettervirkninger etter helgas omgangssyke (og ja, vi var dårlige alle fem - for et mareritt!). Tror ikke de er helt i form til bytur - og de er vel kanskje fortsatt smittebærende også. Dermed må vi dessverre stå over dette treffet også. Veldig lei meg for det - har jo ikke sett dere greie damene siden julebordet. Så Phantomet ønsket seg et treff til før jul - og det gjør jeg også. Kan godt ta det her hvis det passer? Eller i byen så klart - men det kan vi jo se etter hvert.

Skrevet

Hei!

Trine og Meg kommer til frogneparken kl 12 i dag, på kafe Mathia.

Så kommer dere som har lyst :-)

mx3

Skrevet

Kommer du i morgen, Janne? Noen flere?

Skrevet

Jeg kan ikke i dag, men håper vi får til et juletreff neste uke!!

Skrevet

Det var synd, VL, jeg håper å være med til neste uke også.

Jeg møter altså ved hovedporten kl. 12 i dag, og ser hva som skjer ;)

Skrevet

Da sitter jeg på mathia og lunsjer hvis noen vil komme;-)

Skrevet

Da sitter jeg på mathia og lunsjer hvis noen vil komme;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...