☆chiquita☆ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Det er så frustrerende! Hadde SA for fem uker siden, og en MA for ca 14 uker siden. Kan det være kroppen min som er helt klussete om dagen?? Er ikkes ikker på om jeg har hatt El denne måneden heller.. Men er det noen som har fått positiv test etter ikm??
Shiny84 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 har hørt om noen som ikke har estet pos før i uke seks.... og en bekjent av meg fant ikke ut at hun var gravid før hun var 5 mnd på vei........ men dette tilhører vel skjeldenhetene... etter sa så kan sikkert kroppen bli litt tullete. jeg hadde ikm på søndag, men fremdeles ingen tr (kjemisk grav) og jeg har fått EL slim nå...... helt tullete, så kroppen er nok litt på tur
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 hei, jeg hadde el rundt 25 nov...hvor tidlig kan jeg teste? har tatt et par el tester, men de har bare vist en svak strek. fungerer de like bra som en graviditetstest?
☆chiquita☆ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2008 Vet ikke om el-tester kan fungere som graviditets test. Jeg beynte å teste forrige fredag, altså 3dager før ikm, og testet annenhver dag fram til idag. Men fortsatt ikke positiv:( Håper kanskje det er håp enda siden tanta ikke er kommet...
Shiny84 Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 en EL- test er IKKE en graviditets test! el-testene er alltid svakt pos, grunnet at hormonet LH som blir forhøyet ved EL ( alså vi har litt i kroppen hele tiden) Ved graviditet kan LH få ett nytt oppsving og slå sterkere ut, men dette er ingen graviditets test, en grav test måler hormonet hcg so kun finnes i kroppen når man er gravid! hvis du hadde EL den 25 .11 så er ikm 09.12, og det kan være mulig å få positivt svar nå! lykke til!!
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 oiii....da er det rett ned på apoteket og kjøpe nuuuh!! krysse fingra for meg da:)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 ...litt dumt å ta den på kvelden kanskje?? hm...søren..
maizi Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 I mitt forrige svangerskap hadde jeg IKM en fredag, tok en gravtest tirsdagen etter som var negativ. Mensen kom ikke hele uken, så fredagen tok jeg en ny test som var positiv. Altså, ingen utslag på test før en uke etter IKM. Sannsynligvis har jeg ikke blitt gravid rundt forventet eggløsning (tok en blodpr som viste jeg ikke var gravid) men har hatt enda en eggløsning senere i syklusen. Derfor senere utslag på HcG test enn man kunne forvente. Håper dette er tilfelle for deg! Lykke til!
☆chiquita☆ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2008 Huff, tanta kom idag. En uke etter ikm:(
Shiny84 Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 ja, du er "heldig", jeg venter fortsatt......... 8 dager over ikm
☆chiquita☆ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er forsåvidt det ja. Og hadde SA i uke 5, så nå virker det som om syklusen min blir på 5 uker, istedet for fire. Fordel hvis vi ikke hadde prøvd bli gravid,men leeenge å vente fra idag, til neste ikm som ikke er før 12.jan..... Føler du deg gravid, eller venter du bare på tanta??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå