Gå til innhold

Første natten uten

Anbefalte innlegg

Skrevet

liten rosa:-)

Hvor vi begge er borte og hun er "overlatt" til storesøstre!

Det gikk så kjempefint og alle sammen er storfornøyde:-)

Mamman og pappan for en kveld, natt og en formiddag kun oss to (og 150 andre;) hvor vi koste oss med god mat og drikke, musikk, samtaler og møter med gamle kjente:-) En hel natt og en morgenstund hvor bølgeskvulpet var den nærmeste lyden:-) En fantastisk deilig lyd å våkne til. Dro rullgardinen opp og skuet utover sjøen og himmelens vakre fargespill. En lang og deilig frokost og så hjem til jintutten:-)

Og liten rosa hadde fått ny og fin tatovering, en militærgrønn båt - midt i panna:-))

Storesøster lurte på om vi skulle bli sinte, men vi bare lo, for en tatoo midt i pannen er da ikke det verste som kan skje:-)

Nå har vi vært ute og baset i snøen, med akebrett, sklien som er superglatt og husker:-) Masse nabobarn som storkoste seg.

Snart er det tid for et bad og på med raggsokker og pysjbukser, så skal det nikoses resten av kvelden. Vi får ta pepperkakehuset en annen dag:-) Det går jo ikke fra oss.

......og så har jeg kommet 5 julegaver nærmere målet:-) Jippi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jasså, hadde hun fått Kaptein Krutt midt i panna:-DD

Høres nemlig ut som tatoo som følger med Eliassnacks:-)

Den er nemlig en hit her, om det er snacksen eller tatooen som lokker vites ikke:-DD

Så deilig at dere har kost dere og så bra at alle jenten har kost seg uten dere også, kanskje det kan gjentas om et år eller så:-)

Vi har også vært ute i snøen og kost oss i dag, Lille Hund elsker snøen akkurat som alle andre barn:-)

Vi har akt, gått på ski og laget engler i snøen...

Nå bader min Kjære begge guttene, og så skal vi bare kose oss med fyr på peisen og barne-tv.

Skrevet

Sjå der ja!! Klabert det gikk bra! Verst for deg vettu...hehe!

En grønn tattis i panna gjør ikke så mye når man er litt over 2... jeg antar du ikke hadde blitt like glad om hun var 16 og tatoveringen var permanent;=D

Skrevet

Åh,så fint da !! Kan tenke meg frøken rosa nikosa seg med storesøss.Å at dere syns dette var både rart og godt på samme tid.Er deilig å få litt fri sammen =)

Å tattis alt nå??? Ja,da vet du hva tenåra vil gi.Mohahaha =)

Neida,det er kult med tattis i panna =)

Skrevet

Hehe, uff ja, det var det da!

Men kaptein Krutt sitter altså dønn i panna i dag også. Og jeg er stygt redd for at den kan vare hele uken som kommer også. Har prøvd å vaske bort, brukt litt skrubbings, men ingenting tar det jo.......så da er det sånn det er:-)

Skrevet

hehe =)

Vår glad dette ikke er sommer og solbrun panne.Da kunne det fort bli tattis i panna ei stund,selv om du skrubba bort ;o)

Tenk deg det,brun i fjeset men ikke panna.For der var det ei hvit kaptein krutt tattis,hihi =0)

Skrevet

Å gurimalla, for en milepæl!!! Gratulerer :)

Så bra at hun koste seg med de store, det er jo klart at det var stas!! En skarve tattoo er en liten pris å betale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...