Gå til innhold

Frustrert over 4åringen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir snart fem, sies at det skal være en enklere alder?

I alle fall.... Akkurat nå kan jeg ikke huske annet enn at hun har grått og hylt, trasset og protestert på ALT helt siden hun ble født.

Når jeg ber henne om noe, så overhører hun meg. Når jeg "kjefter" for noe hun gjør, som hun VET hun ikke skal, da hermer hun og gjør til stemmen. Svarer ikke når jeg spør om noe, hører ikke etter et jævla ord hva jeg sier, kjører sitt eget løp. Blir så sint! Leit å føle at en kun går å kjefter og irriterer seg hele dagen. Ja jeg er konsekvent, er alltid det. Hun vet at hun ikke kommer noen vei, men slutter aldri å prøve seg. ALDRI!

Er faen meg så lei om dagen at det er ærlig talt ikke like greit å kjenne at jeg er glad i henne til en hver tid.

Har ei datter til, som gjør alt jeg ber om, og som hører etter med en gang hun får tiltale. De får samme oppdragelse så jeg fatter ikke hva jeg gjør galt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle nesten tro at det var jeg som har skrevet dette her...hehe:) Akkurat slik føler jeg det for 7 åringen min jeg, og hun har alltid vært slik, men blitt litt sjeldnere med årene.... mens lillebroren er snill som en engel, hører etter med engang, han er snart 6 år....

Også jeg har alltid vært konsekvent, ihvertfall etter at jeg ble skilt, og har hatt muligheten til det.... så har tenkt noenganger at det kan være noe som henger igjen fra hennes første barneår, som ikke var så lett...:)) hun fikk alt hun pekte på av de 2 onklene som bodde i lag med oss, og gud bedre vist hun gråt i 2 sekunder.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...