Gå til innhold

Drittkropp og hyperaktiv hjerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei altså. For det første så er det utrolig at det skal være så forbanna vanskelig å bli gravid!! Vi brukte 3 år på første, og har prøvd i 8 pp på nr 2 nå. Innimellom har jeg hatt 1 MA og et innsett av fryseegg fra første prøverørsforsøk. (vårt første lykketroll fikk vi hjelp til å lage.) Så i realiteten har vi holdt på med dette barneprosjektet i 11 mnd. Er livredd for at det skal ta like lang tid denne gangen, eller ikke lykkes i det hele tatt. Og nå er jeg så lei av kroppen min. Fikk mensen i går, 4 dager før IKM. Startet med litt brun utflod som det pleier, men kom liksom aldri noe mer enn litt. I dag er det også litt, kan knapt sees på truseinnlegg en gang, og det pleier vanligvis å bli mer ganske fort.

Og hva tror du min hyperaktive hjerne driver å innbiller seg nå?? Festeblødning. Ja du hørte riktig. Jeg går nå og håper på at det ikke skal komme mer, at egget har vandret rindt i kroppen i flere dager uten å feste seg, sånn at det først fester seg nå. Da er det jo logisk med en liten blødning, ikke sant. Kan jeg ikke bare se realiteten i øynene og se at det ikke er noe barn på gang denne mnd heller? Kan jeg ikke bare la være å håper? Hvor mange ganger skal man skuffe seg selv, liksom?? AAaarrrggghhh jeg blir så irritert på meg selv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rett og slett fysisk og psykisk umulig og ikke innbille seg at man er gravid!! Jeg har akkurat de samme sympt nå som sist mnd, men likevel er jeg så dum og tar det som et grav tegn;)) Sist mnd når jeg begynte å spotte, noe jeg alltid gjør ca 2 dager før mens, innbilte jeg meg at det sikkert var en liten blødning som enkelte kan få selv om de er gravide!! Så sterkt innbilte jeg meg det at mensen min hang seg opp 2 dager før den kom skikkelig... Da bestemte jeg meg for at jeg skulle slutte å stresse , og ta det mer som det kom. Ikke skulle jeg være mye her inne heller, MEN, hva var det som skjedde??? Joda, jeg er ganske mye inne her, og jeg gjør ikke annet enn å drømme om at jeg blir gravid før jul!! Akkurat som om det er sansynlig da vi brukte 6 år på jenta vi har fra før... Jeg blir sikkert like skuffet når tr antagelig dukker opp på tirsdag!!! Skjønner ikke hvorfor det skal være så enkelt å bli gravide for noen, da sånne som oss må slite i det uendelige. Urettferdig er det!!! Det var kveldens store utblåsning...

Da det er sagt håper jeg at du faktisk er gravid, og hvis du ikke er det at du blir det i desember;)) Hvis du har sånn ca 30 dagers syklus som meg og du ikke er gravid, er vel neste EL rundt den 24 des. Da får vi bare håpe på et stort juleunder!!! Lykke til med drittkroppen og den hyperaktive hjernen;))

Skrevet

Det var godt du sa det der om spotting og utsetting av mens p.g.a. innbildning. For det har ikke dukket opp noe her ennå. Det er litt slimete utflod med lys brun farge, men ingenting mer. Da er det jo klart at hjernen som var hyperaktiv fra før nå har begynt å jobbe overtid i tillegg. Blir gal, jeg... Kan ikke bare den positive testen komme?? Lykke til hos deg også. Håper den sitter nå, og at de 6 årene bare blir en vond drøm. Vi fortjener dette nå!! Mp også si at jeg blir litt fortvilet når det kommer innlegg som "endelig satt spiren" og det kommer frem at det var 1pp. Hva er endelig med det, liksom? Men nå skal jeg ikke irritere meg over detaljer, men heller begynne å glede meg til jul og nye muligheter i julen:)

Skrevet

Jepp, det er det vi må;)) Har du tatt grav test da? Kommer ikke mensen din skikkelig til ikm må du jo gjøre det... Jeg personlig har hekta meg helt opp i at jeg kan være gravid, så nå skal du se at det blir som sist;)) Det er så mange som tester i hytt og pine her, mens jeg er bare en stor pyse og tør ikke å gjøre det. Blir så innmari lei meg når den mest sansynlig viser negativt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...