CMilla84 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Sitt å lure på om mensen ska/vil føles annerledes etter SA? E helt stiv å støl i magen/mellomgulve.. Vondt i(akkurat no) høyre side,men e så skiftende.. Har itj TR no da,men ska kom ganske snart.. Føles sånn allfall.. Småuggen i kroppen,øm i ryggen,lett kvalm.. Generelt ikke så bra form egentli.. Kjenne stikk i livmora/eggstokkan litt no å litt da.. Merkeli merkeli syns æ,pleie aldri å kjenn tægn t TR før den e dær. Så lure på om SA kan forandre sånn på d? Sjer klart å tydli at d e mang tægn på graviditet,men e ikke øm i puppan i d hele tatt. Å e itj så læng siden æ va gravid,å da va puppan væææææældi øm. Så rægne me dæm blir d om æ blir gravid igjænn å lixom. Bare syns at d e merkelig om en "enkel" SA uten utskrapning ska forandre mensfølelsen så my,å i såfall håpe æ d bare e herre ene gangen.. Vært sånn halvmerkeli i kroppen allfall ei lita uke no Flere som har hatt d sånn?
Lipsy Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg tror du er gravid, jeg hadde ingen slike plager etter SA. Lykke til! :-)
godiva med 3 gull Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hadde heller ingen slike plager før 2 mnd etter SA, og da var jeg gravid igjen... Kanskje du skal ta en test for å være sikker...
CMilla84 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2008 Joda ska ta test når lønn kjæm tænkt bare at æ skull sjekke om man kan få sånne rare "plaga" av å ha en SA. Men da e d kanskje håp for en liten spire =)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Heihei. Jeg testet positivt på fredag og har INGEN symptomer. Forrige graviditet(hadde SA i uke 5), hadde jeg MASSE mensmurringer og kjempe ømme pupper. Så det jeg ville si er at alle graviditeter kan være vidt forskjellige, så det kan godt hende at du er gravid!! Hvor mange dager er det siden du har hatt eggløsning?
*Smiley* Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Jeg hadde det sånn.Den helgen jeg trodde jeg skulle ha mens etter SA.Fikk sånne smerter som deg , spottet i en uke før mensen endelig kom. Så kroppen min ble satt ut av SA og mensen kom en uke senere enn jeg trodde. Så det er fullt mulig.
CMilla84 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2008 Håpe jo på at æ e gravid,men tørr ikke håp.. hehe E væll omtrent 10-11 daga siden EL.
CMilla84 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2008 Ja håpe jo at æ e gravid,men tørr ikke håp d. derfor prøve æ finn anna grunn enn graviditet t at kroppen oppføre sæ sånn Veit itj når æ har hatt EL eller om æ har hatt d. Men hadd EL slim rundt den tida æ trudd æ skull ha EL så håpe jo æ hadd d,å d e 11-12 daga siden.. Eller så kan d jo kanskje vær EL som driv å styre me kroppen min no? veit ingenting egentli ..
*Smiley* Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Det kan jo være at du har EL:)Skader ikke å hoppe i høyet for sikkerhets skyld.He , he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå