♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Driver å lager røde og grønne vaffler.... hihi en som fyller 6 år og da må vi gjøre det litt kult... Besteforeldre kommer til å bli oppgitt men hva gjør man ikke for å glede en liten sjarmør... Har passet på at jeg har noen som er helt vanlige også! Har også laget vanlig muffins og sjokolade muffins som jeg har tatt rød og grønn melis på! Moro vet dere.... Konditor farge kan brukes til så mye rart.... Nå gleder jeg meg bare til bursdags barnet kommer hjem fra teater og ser dette!!!!
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Røde vafler hørtes artig ut:D Det skal jeg teste ut en dag!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 de blir litt mer rosa men er veldig morsomt! Litt forandring... de grønne ser egentlig mugne ut! hehe... men forandring fryder
Paulita Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Ja, forandring fryder. Sikkert artig for den som blir 6.. Men må si røde/rosa vafler høres litt mer appetittlig ut enn grønne =) Selv om smaken forsåvidt blir akkurat den samme. Husker mamma prøvde å få kjedelig mat spennende på samme måte når jeg var liten. Men det ble ikke mange gangene vi hadde fiskeboller i rosa saus =) hehe
Alle gode ting er 3:) Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Hihi moro:) Sånt liker jeg! Selv pleier jeg å ha litt blåbær syltetøy i pannekakarøra. Syns det er moro med litt fargerik mat jeg da:)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 hihi de ble en stor suksses... alle rosa og grønne vafler er vekk! Bare de vanlige kjedelige igjen! hehe!!! Nå skal jeg og mini ligge rett ut på sofaen og slappe av! Jul i blåfjell og bare kose oss!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 prøvde grønt i potetstappe jeg! DET er udelikat hihi.. men det var meninga og da, for skulle være til halloween.. så hadde "blooodig" ris, og "muggen" potetstappe
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 ja, risen blir RØD, og ikke rosa om man heller en HEL flaske konditorfarge i vannet på slutten av koketiden så det ikke er såååå mye vann igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå