Shiny84 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 tror jeg plutselig har fått EL nå, helt utenfor syklus og logikk, ( i følge syklus er jeg 6 dager over tr) I går og i forrigårs så det ut som vanlig el-slim, men i dag!!, slimete snørr, kjemte tykkt, og ikke like elastisk som de to forrige dagene dog godt strekkbart........ noen som vet, er vel ikke noe infeksjon eller sånn på gang eller?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Har du tatt en test? Det er mange som får økt/annerledes utflod ved graviditet. Eller så kan det hende at EL er i dag, og at det er derfor slimet har forandret seg. Hvis det fortsetter sånn i flere dager så bør du nok ta kontakt med lege, men det er sikkert helt normalt:)
Shiny84 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 jeg tok en på torsdag, som var negativ, så tok jeg en i dag, men tror det bare var en skyggestrek, kunne skimte noe, men jeg tror IKKE at det var noe annet enn en skyggestrek, måtte stirre lenge, he, he, he, er sikkert EL nå, prøvde å kjenne på tappen da, for å se om den var åpen, men den kjennes veldig anderledes ut, finner ikke "hullet/sprekken" engang, akkurat som jeg bare kjenner kanten av den og ikke noe mere... rart, den har aldri vært sånn før.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 På pernille.info står det at tappen er plugget igjen når man er gravid
Shiny84 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2008 plugget igjen?? hva vil det si? at den har gjemt seg? ha, ha, ha
tuninna ♥ 2pp Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 At hullet i tappen er tett. Og at den er mye utenpå og hard inni
atsjo Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 hvordan vet man egentlig at tappen er hard inni når den er plugget igjen.. Kan vell ikkje kjenne det da eller?:/
tuninna ♥ 2pp Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Jo det kjenner man. Blir som å kjenne på en myk frukt med hard stein inni....Man kjenner jo på utsiden, ikke på innsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå