Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 En som ikke har en eneste feil? Ikke en bitte litten ting som iriterer dere???
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Det finnes en mann som er perfekt for meg, og heldigvis er jeg gift med han ;-) Men perfekt er han ikke, selvfølgelig er det ting jeg irriterer meg over, akkurat som han gjør over noen av mine "feil" Så lenge det er snakk om to forskjellige individer vil det alltid være noen forskjeller som irriterer, tror jeg. Men ofte er det bare bagateller, og det er livet for kort til å bruke negativ energi på.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Nei det tror jeg ikke. Jeg er veldig fornøyd med mannen min, men han er langt i fra perfekt:o)
Bråksilla og lille pille Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Tror ikke den perfekte mann finnes gitt, i såfall hadde jeg funnet han;) men jeg har funnet en som er nesten perfekt da:) Men jeg tror noen menn er bedre enn andre....
simba>>>3gutter Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Hva eller hvem er den perfekte mann eller kone? dert er vel opptil øynene som ser om det er den perfekte mann kone
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Nope,den perfekte mann finnes ikke. Men hvem er perfekt?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Finnes nok ingen perfekt mann for meg, men en som er perfekt nok;-)
Tigerpote Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Mannen min er perfekt for meg:) Verdens deiligste! Elsker ham over alt på denne jord, og kan ikke klage over noe ved ham.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Den perfekte mann hadde vært kjedelig og gitt deg lite utfordringer, og dermed hadde han ikke vært så perfekt likevel...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 personlig så tror jeg det ikke handler om hvor vitt han er perfekt og ikke har noen feil eller ikke. det handler i stor grad om følelser. er jeg glad nok i denne personen til at jeg vil dele mitt liv og skape en familie med han? det er vel først etter vært man begyner og irritere seg over at han har beina på bordet osv.
M by M Skrevet 6. desember 2008 #13 Skrevet 6. desember 2008 Nei, det håper jeg virkelig ikke! Hadde kjedet meg ihjel....trenger motstand jeg ;-)
Tigerpote Skrevet 6. desember 2008 #14 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har hatt min kvote av menn som ikke var bra for meg, som ikke gav meg annet enn hodepine, dårlig selvtillitt, tårer og grubling, så må si at for meg er det perfekt å ha en mann som er så fantastisk som min! Endelig! Slipper motstand. Det var vel premien for å ha holdt ut med så mye rart.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #15 Skrevet 6. desember 2008 Ja han finnes, men som den kløna jeg er klarte jeg å sulle bort ham når jeg hadde ham. Det har jeg angret på hver dag siden. Men jeg har den nest beste nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå