Gå til innhold

Når kan man begynne med bringebærbladkapslene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Har kjøpt i dag, så de ligger klare :P er 34+4 :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales å bruke dem de to siste mnd før fødsel og 1 mnd etter. Men det går an å bruke demfra uke 28.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om på helsekost og begynne 3 uker før fødsel samt fortsette etter fødsel. Har absolutt ikke tenkt å få før termin:-) (2. jan) så tør ikke begynne tidligere.

Skrevet

Hvorfor driver alle høygravide nå til dags og spiser bringebærbladkapsler egentlig? Hva er det godt for?

Skrevet

Hu på helsekosten klødde seg i pannen når jeg spurte og sa eemm sikkert to uker før eller noe... Så jeg spurte om å¨få me litt info. I heftet som tilhører mine Solaray at de anbefaler 2 mnd før og en etter... Men de setter ikke i gang noe fødsel..! =) Har gått på dem en måned og merker ikke annet at de hjelper mot sure oppstøt og halsbrann.. =) De styrker bare livmora og gjør at når du kommer i rier at disse blir mer effektive..

Skrevet

bruker du dem etter fødsel så hjlper de livmora med å trekke seg fortere sammen.. =)

Skrevet

jeg synes også at di hjelper mot halsbrann og sure oppstøt :)

Skrevet

Du kan fint bruke dem hele siste trimester. Jeg tar 2 stk 2 ganger om dagen nå, og er i uke 33. Har tatt dem ei ukes tid nå, men sist svangerskap begynte jeg et par uker tidligere! :)

Skrevet

Jeg fant mine frem i dag=)

Uke 36 på mandag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...