♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har fått UL-time samme uke som neste legekontroll. Bør man gå på begge, eller bør det holde med UL? Neste kontroll (jordmor) er først fire uker senere. Hva ville dere gjort?
mamman til pia, eli og mari Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 har ingenting og si. hos legen sjekker di urin, blodtrykk vekt osv. det gjør di ikke på UL så jeg hadde valgt og dra på begge
ma20 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg skal også på kontroll hos legen rundt den samme tiden jeg vil få innkallelse til UL, det var legen som satt meg opp på timen rundt samme tiden. Så du bør nok dra på begge for å sjekke blodtrykk, urin osv.
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2008 Takk for svar. Da blir det ja takk begge deler på nyåret
Månefeen ♥ Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg sier ja takk til alt jeg får av oppfølging, men finnes jo de som ikke går til kontroller, det er jo helt frivillig Skal på UL først om en uke, men fikk høre av jordmor at det eneste de gjør er å se om alt er bra med fosteret, det er ingen sjekk av mor og hennes helse der. Så jeg ville tatt legetimen i tilegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå