lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 I stua, kjøkken og andre rom? Vi har kjøpt til stua i år, har tidligere bare hatt sommer og vinter gardiner. Til kjøkkenet har vi hatt i mange år, og til eldstemanns rom har vi nissegardiner. Jeg vet vi har et par til likense som lillemor kan få på sitt rom, men jeg finner bare den ene, vi har ikke brukt de mens vi har bodd her, er noe samboern har med seg fra vi flyttet sammen.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Bare hatt på kjøkkenet, men i år fikk vi julegardiner til stua av min mamma. Panelgardiner, sorte med nisser - kjempe fine.. Dem på kjøkkenet er noen jeg har arvet - så ganske så gamle.. )
blond Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Vi kjøpte gardiner til jul det året vi flyttet inn og det var meningen at de skulle være julegardiner, men de henger der enda, gitt! Ikke spesielt julepreg på de så de fungerer bra resten av året også. Har ikke prioritert å kjøpe flere sett gardiner.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Nei har ikke det. Har egentlig veldig lyst på. men har ikke vanlige gardiner på kjøkkenet så blir liksom ikke til at vi har julegardiner heller da..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Ja, i stua, på kjøkkenet og loft-stua. Er så koselig når vi henger dem opp til advent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå