Skrullemor Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Nå er det jo sånn at julepapiret ikke kan sorteres som papir men som restavfall. Vil gjerne være mer miljøvennig i år, blir så mye søppel av det. Noen som vet om plasser de selger miljøvennlig julepapir??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har tidligere brukt vanlig gråpapir, eller farget gråpapir (det må da kunne gå i papiravfallet vel?) og så heller gjort det litt penere med bånd og til/fralapp, evt bare tegnet litt med rød tusj rett på papiret.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Forresten, jeg har også hørt noen nevne det med at gavepapiret ikke skal i papirsøpla, men hvorfor ikke? Og gjelder det alt gavepapir eller bare det som er glanset?
Skrullemor Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2008 Tror det gjelder alt gavepapir, hvor får du kjøpt farget gråpapir da?? Liker også godt å pynte med sløyfe og sånn.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Hm, har stjålet litt på jobb, men regner med man kan få på Binders eller liknende steder (gråbrunt på ene sida og rødt eller grønt utenpå som oftest). Har også liggende vanlig hvitt tegnepapir på rull - funker fint det også, men må kanskje ha i to lag dersom gaven viser gjennom )
Skrullemor Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 Aha!!!! God ide, har jo en sånn rull med tegnepapir fra ikea liggende. Får gå på jakt etter farget gråpapir til uka=)
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har kjøpt julepapir på Meny som er som gråpapir med julemønster på.
Skrullemor Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2008 takker,får se om jeg finner en meny butikk.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå