Busserull Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hei Jeg er akkurat ferdig med en kur med primolut for å få menstruasjon, og venter nå på at den skal komme så jeg får startet med pergotime. Jeg skal begynne på dobbel kur med en gang. Det som jeg reagerer på når jeg leser alle andre sine innlegg er at de skal inn for å ta blodprøve etterhvert. Min gynekolog sa at jeg skulle ta tre perioder med pergotime, og så forsøke uten hvis ikke det kom noe ut av det.Og først komme tilbake over sommeren...Bør jeg oppsøke legen for å få tatt blodprøve for å se om det har vært eggløsning,eller er det ikke nødvendig?? Jeg bør vel uansett måle temperaturene underveis. Må man måle temperaturen inne i tissen? eller gjør dere det andre steder? Blir gjerne ikke nøyaktig nok hvis man måler det under armen.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 kan berre svare på hvor du bør tempe henne=) munnen eller (der nede) hehe, står på pernille.info
Torjus og Lones mamma Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Når jeg brukte Primolut og Pergotime tok jeg blodprøve etter hver runde for å finne ut om jeg hadde hatt eggløsning. Ganske nyttig, for jeg fikk høre at jeg ikke hadde hatt EL etter de to første, og hadde hatt etter tredje. Jeg visste litt mer hvordan ståa var... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå