Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Har dere noen familieplaner i helgen? I dag var kalender"gaven" tur i svømmehallen så der er snupp med pappaen sin akkurat nå. Jeg rydder og gjør klart for gulvvask, så kan gubben ta det i løpet av dagen/ettermiddagen. Mannen har fryktelig lyst å inn til Stavanger for avslutningen av Europeisk Kulturhovedstad 2008, men jeg kjenner jeg får helt noia av folkemengden, trengselen og all skubbingen som garantert oppstår - var på julegrantenning forrige helg (men her i Sandnes) og det var nesten ikke gøy engang - dunking i magen, ei snuppe som ikke liker å sitte på skuldrene (og tung å bære på hofta også over lenger tid, selv kan jeg jo bare gi opp det prosjektet med stor mage og vondt bekken). Men det hadde jo vært stilig å fått med seg også da... får vurdere litt til... I morra skal snupp bake pepperkaker og pepperkakehus sammen med mamma, hva jeg og mannen skal gjøre med all fritiden er ikke planlagt ennå, hehe. Får vel kanskje rydde og vaske biler som ikke ser ut i vinterslapseværet )
Skrullemor Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Er alene med alle 3 barna så skal heller ikke inn til stavanger, hadde bare blitt kaos=) så vi skal ha juleverksted og bake mest mulig denne helgen. Så når mannen kommer hjem kan mor få handlet ferdig julegaver osv. stemmer for å kose seg i desember...:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Idag får vi besøk av svigermor, svigerinna og svogeren min, samt bestemoren min og henne samboer. De skal visst spise smalahove! Jeg skal ikke ha Før det skal vi en tur ut og kjøpe tøfler til minsten. I morra skal jeg lese-lese-lese-lese til eksamen på mandag GOD HELG!
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 De tre nissebarna mine er ute og leker i snøen med faren sin, mens jeg sitter her og lager julekort på nettet. I ettermiddag skal vi alle i barnas kusines bursdag, hun blir 4 år. =)
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Familien AS er oppløst for helgen:p Pappaen er på jobb, jeg og småtrollene er hjemme. Morfar er på besøk. Vi har bakt og pyntet pepperkaker allerede, neste er aking med et vennepar og deres to, hvis vi orker. Deretter skal vi kjøre morfar hjem dit han bor, hilse på stetantene til jentene, og så er det hjem, litt mer pepperkaker og senga på de to søte små.
Silje%guttenemine Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Jeg jobber overtid denne helgen, mye som skal gjøres ferdig før jul! Når jeg kommer hjem må jeg nok lese og gjøre ferdig oppgaver til innleveringen min..Innemellom der skal jeg ut å leke med barna, kanskje bake pepperkaker om tiden strekker til:) Så skal jeg kjøre min mor og far til julebord.Så skal jeg åpne en flske rødvin å slenge fotene på bordet!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Vi lurte også på å få med oss avslutningen i Stavanger men med barnevogn tror jeg det er litt uaktuelt i grunnen. Var masse folk i sandnes som du sier under julegrantenningen.....syns synd på de med tvillingvogn da. Ellers er samboer og datteren vår akkurat nå på klepp og går på skøyter der. Veldig gøy.. så blir det pepperkakehusbaking etterpå. må lage risgrøt nå snart.....det blir middag:) og riskrem til dessert i morgen:) skal ha pinnekjøtt da:)
Fire småtroll Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Akkurat nå er mannen i skogen sammen med en kamerat, de har med seg våre to eldste og kameratens to barn for å tenne bål, grille pølser, ake osv. Lillesøster sover mens jeg tar en pust i bakken etter en hektisk handlerunde med hele familien i formiddag, har ikke samme energinivået som vanlig med diger mage, bekkenløsning og pust som en hval på land ;-) I morgen blir det nok en tur på besøk til svigermor, og på kvelden pynting av pepperkakehus og litt baking kanskje..
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Nja.. planer og planer I dag hadde eldstejenta stellt i stand fellesfrokost ( hun elsker å organisere). Så ble det litt ryddings i hele huset, teppene henger ute og alt er klart for gulvvask her og. Men tror jeg overlater det til mannen gitt. Så var jeg og mannen 1 time på trening mens ungene var i barnepassen. Så var det storhandling etterpå. Og akk nå står pizzaen i ovnen. I kveld skal jeg på julebord med jentegjengen, og mannen og barna blir hjemme. I morgen skal vi på noe greier i stallen her oppe. Grøt, kakao, julekaker, nisse og mulighet for kjøring/ridning på hest. Så med andre ord, en stille og rolig helg hjemme:o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Her har vi kosa oss hjemme i dag. Bakt hvite kakemenn og kost oss med tv og lest bøker! Nå i ettermiddag skal jeg og mannen på julebord med jobben hans og barna skal bort og sove hos mine foreldre. Morgendagen har vi ikke så mye planer for enda... Men ser det er meldt sol, så skal vel ut og leike litt i hvertfall.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 vi er akkuart ferdig med å spille spill, så om ikke lenge setter vi på en julefilm;) Litt senere skal vi bake serina-kaker og pakke inn litt julegaver. Så blir det et lite besøk på bestefar... Mor prøver å smårydde innimellom. I kveld løses familien opp da mor skal på besøk til ei god venninne I morgen er det dugnad og håndballkamper(eldstejenta spiller) som gjelder...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 Idag har mannen jobba overtid.. Så jeg og junior har vært hos ei venninne for å bake pepperkaker sammen med hennes to nevøer! Det var kjempekos =) Så dro vi en tur til mamma og pappa, før jeg nå er hjemme! Skal snart ordne litt kveldsmat, bade junior og få han i seng! Så skal mannen og jeg kose oss med bakt potet med masse tilbehør =) I morra skal vi til svigers på middag =) Gleder oss =)
Mille** Skrevet 6. desember 2008 #13 Skrevet 6. desember 2008 Vi har vært å sett eldste spille håndballkamper i dag. Nå koser vi oss med litt pepperkaker, skal begynne å pynte meg til julebord om en stund. ) I morgen er planen å komme seg igjennom dagen for meg ihvertfall. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå