Gå til innhold

første natt hos bf

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn på snart 16måneder skal sove for første gang hos bf i natt. rart, at han ikke skal sove her hos meg og ligge ved siden av meg i sin seng. kan noen fortelle meg om hvordan det gikk de/den første gangen hos bf. ble det vanskelig å legge barnet da det kom hjem? fordi bf ikke holder samme leggerutiner? fikk ungen nok mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ungen fikk nok mat????

Er du usikker på om bf klare å gi barnet ditt nok mat så hadde jeg ikke sendt bort barnet mitt der...

Skrevet

Kan ikke hjelpe ift erfaringer, men tenkte at du vel har en god dialog med bf, siden dere har en sønn? Om dere har snakket sammen om hvilke rutiner du har hjemme med ham/hva han liker å spise osv, går vel dette bare godt:0)

Skrevet

elste gutten min var nermere 20 mnd da han lå til pappan sin for første gang. Jeg syns d var forferdelig, å d syns jeg den dag i dag. savner han noe sinnsykt når han er borte. Men han har d jo fint når han er der,koser seg osv. Litt prob når han kommer hjem blir d jo siden vi har litt forsjellige rutiner. Men d retter seg fort. Han deler oxo rom med pappan sin og samboern der,mens hjemme hoss oss har han eget rom.

Jeg og bf er kjempe gode venner da, så d fungerer fint:) han er til bf annen vær helg fra fredagskveld til søndags ettermiddag.

Om han får nokk mat d vet jeg ikke hehe,men håper jo d. han er 3.5 år om 1 mnd så han sier jo ifra vist d er noe som har sjedd eller noe han er lei seg for heldigvis. D som er greit der er at bf har kunn han ennå så han får full oppmerksomhet,mens her hjemme må han dele meg litt med broren.

D går nokk bra med gutten din, ha en åpen dialog med bf og sammarbeid så går d nokk fint:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man trenger ikke ha en god dialog fordi om man har barn sammen ;) Har ikke snakket med bf på over 1 år jeg... Og vi kan hvertfall ikke snakke om hvilke rutiner vi har på ungen!

Men det gikk veldig bra. Nå var jenta mi 20 mnd når vi flyttet, men det gikk over all forventning! Tror det kommer til å gå bra :) Men er du usikker på om ungen får nok mat, så ville jeg revurdert hele samværet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...