♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er rett og slett dritt lei! Vil ikke mer og vil være ferdig, men samtidig så vet jeg at jo lengre jr i magen er der jo bedre er det for han! Føler meg brått to delt.... Men første mann så hadde jeg det så og si problemfritt. Litt hals brann, leggkramper og premature rier som gav seg og jeg gikk svangerskapet ut til uke 40. Men denne gangen så har jeg vært kvalm i 4 mnd og var mye sykemeldt pga det, jeg klarte ikke å gjøre noen ting. Brått fikk jeg hekseskudd i ryggen og ble sengeliggende og slikt for det og det gav seg aldri helt.... Og pga hekseskuddet så ble bekkene og slikt værre og værre, ble bøyd og tøyd og når alt det enderlig var over og jeg var da nærmet meg slutten og så fram til å kunne glede meg føre jul med alt det siste som sto igjen! Men nei da. Det var inn på sykehuset med premature rier, jeg ble satt på rie dempende og to lungemodnings sprøyter og ble liggende der fra onsdag til søndag. hjem igjen med beskjed om å ta det mest mulig med ro, dvs ingen trening, ikke sex, ikke gå i trapper. rett og slett gjøre minst mulig!! fikk heller ikke ligge på ryggen for det kunne gjøre at morkaka og blod årer kom i klem, har morkaka på baksiden. Nå er jeg i uke 33 og jeg er dritt lei, det å ligge på siden gjør vondt, jeg er blitt kvalm på nytt og jeg vil rett og slett bare bli ferdig... Gubben prøver å oppmuntre meg med å si at det bare er 4 uker igjen til nyttår, men for meg hjelper det rent lite når jeg vil være ferdig nå, helst i går... Har så mye jeg vil gjøre, og så mye jeg vet at jeg kan klare å gjøre men får ikke lov. Jeg vet jo at jo lengre han er der inn jo bedre blir det med tanke på alt egentlig men om jeg orker vet jeg ikke... man blir jo psykisk og fysisk sliten av det og det går jo også på det mentale!!!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 føler med deg... begynner å bli lei eg også.. har bare 3 dager til termin eg da. vet at ho komme når ho e klar.. men alikavel så kjenne eg at no e eg lei no vil eg bli ferdig, få ho ut å helse på ho=) vil ha da øvestått t jul=) men merke og at jo meir eg tenke på da jo meir irritert å lei blir eg for at da ikkje skjer noko.. så prøve å halda meg positiv sjøl om da alltid ikkje e lett, typen har fått gjennomgå i det siste.. ikkje minst den stakkars hunden, har ikkje hatt mykje tolmodighet til han i det siste.. har vært sykemeldt av og på siden uke 10 og blei 100% sykemeldt i uke 22, på grunn av kvalme oppkast og vekttap. har etter det fått bekkenløysning, er resus minus og har leiden mutasjon så masse kontroller og har gått på blodfortynnende sprøyter siden uke 20. har også hatt flere netter med rier å ingenting skjer, blir litt skuffet og mer lei av det.. ble litt sytete og klagete dette her.. men eg godt å få det ut... hehe=)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 det er veldig godt å få det ut... Og så hjelper det faktisk litt... hihi.. Så fort gubben er ute av huset her så gjør jeg små enkle ting så jeg skal få ut litt energi! I dag har jeg støv suget stua, gangen og kjøkkene... ryddet på plass klær og nå skal jeg snart lage grønne og rød vaffler! eldste mann skal ha bursdag her i dag så familien kommer på besøk... Han har akkurat dratt av gårde med mormor for å dra på teater... Men er så lei av å høre: skal ikke du holde deg rolig da? Men jeg kan jo gå ut med søpla for det! Det er jo ikke noe tungt... jeg får ikke gjøre ditt og datt av min mor fordi det er ikke bra, skal ligge på sofaen og glo! Gubben må jo få gjøre noen ting og ikke bare fly rundt og gjøre ting for meg!!!!!!!!!!! Så nå her hjemme så rocker jeg forsiktig til mpetre mens jeg ordner siste føre gjester og slikt kommer om en 2 timers tid! Bedre å være ferdig med alt og kan sette meg ned og slappe av føre de kommer enn å stresse rundt som en huggern høne en time føre de kommer! Men det hjelper på humør og alt å få det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå