Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Pga sykdom så er vi temmelig i beita på folk som kan være med på mottaket til Julepakkeaksjonen på Rådhusplassen i dag. Så om noen av dere jenter har noen timer til overs i ettermiddag så setter vi stor pris på deres hjelp :-) Utrolig kort varsel da, men men, jeg prøver likevel :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2008 P.S barn ingen hindring :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Uff så kjedelig det har blitt sykdom da. Vi skulle gjerne ha hjulpet,men Benedicte har 38,5 i feber, så tror det er best vi holder mest mulig hjemme. Må en liten tur på butikken..... Gubben jobber. Håper dere får tak i noen flere som kan hjelpe, for dere gjør en fantastisk jobb.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg tør ikke dra med Mia på det enda, og gubben jobber. Ellers skulle jeg gjerne hjulpet til! Håper dere finner noen! Dere er så flinke som står på! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå