Gå til innhold

Hvor aktive er bebisene deres? ( uke 20-21)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 21 ( termin 20.4) og det er utrolig hvor mye det varierer iht hvor aktivt fosteret mitt er.. Enkelte dager er det nesten helt rolig og andre dager kjenner jeg masse, og andre dager igjen en mellomting.. Hvordan er det for dere?

 

Når han er rolig lenge av gangne blir jeg stresset liker best når jeg kjenner mye til han ( vet ikke hva det er men tror det er en gutt.-)

 

Jeg blir litt sliten av meg selv noen ganger for jeg kjenner så mye etter.. Kunne ønske jeg var mer avslappet og ikke tenkte det verste bare han har en rolig dag....

 

Ha en fin dag jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i min 26. uke, og her varierer det fortsatt en del. Var en hel uke i uke 22, tror jeg, der han var veldig rolig. Kjente bare noen plopp og at han vente seg av og til. Var nok sjokket av å ha snudd seg med hodet ned ;-) Har hatt noen dager nå da han har vært veldig aktiv, men i går, og i dag, har han vært veeeeeldig rolig. Er noen bevegelser, men ikke så mye aktivitet i det hele tatt som enkelte andre dager. Det varierer altså en hel del, og det er nok også helt normalt. Jeg liker også forøvrig at det er litt fart på'n, men de kan vistnok sove ganske lenge om gangen.

Skrevet

er 22 uker i morgen. min er veldig aktiv, spesielt om kvelden=P men er dager der den ikkje er så aktiv så andre. aner ikkje kva det er, men har jentefølelse=)

Skrevet

ER I UKE 20.4..

Kjenner liv hver dag,spesielt hver gang jeg spiser og om kvelden...

 

Skrevet

Jeg kjenner også liv hver dag, mest om kvelden når jeg legger meg. Men det varierer også hos meg fra dag til dag hvor aktiv h*n er. Pleier av og til å dytte litt på magen og da får jeg spark tilbake:)

Er forresten 21+2.

Skrevet

Min lille gutt i magen har jeg kjent siden uke 12. Hver dag siden uke 16... Frem til nå, er i uke 23, har han vært veldig aktiv og jeg har kunnet stilt klokka mi etter når han sparker, har vært et mønster hele tiden :) men de to siste dagene har det vært veeeeldig stille.. Jeg har kjent noe hver dag, men ikke direkte spark, heller mer romstering eller noe som oxo kunne vært luftbobler...

Jeg begynner å bli litt bekymret, men alle sier det at så lenge man kjenner NOE hver dag, så er det greit. Nå kjenner jeg kanskje noe 10 ganger om dagen, små bevegelser. Før kjente jeg spark 10 ganger i timen enkelte ganger om dagen.

Jeg tror nok det bare er babyen som har snudd seg, derfor jeg ikke kjenner så kraftige spark lengre!

Prøver allefall å innbille meg det :)

 

Skrevet

Jeg kjenner spark oftest i 05 tida og på kvelden.. ellers kanskje litt om jeg spiser.. Jeg er 21, snart 22 uker og kjenner lite pga foranliggene morkake.. Jeg kjenner liv hver dag.. det har jeg gjort de siste to ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...