Mamma`n til Markus =) Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har aldri laget pepperkaker før og lurer på om dette er en bra oppskrift... Har du en som du mener er den aller beste vil jeg gjerne ha den =D Pepperkaker 150 g meierismør 1 dl mørk sirup 2 dl sukker 1 dl kremfløte 1/2 ts malt nellik 1/2 ts malt ingefær 1/2 ts pepper 2 ts malt kanel 1 ts bakepulver ca. 450 g hvetemel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå