happygilmore Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 - og testet positivt? Med tidlig mener jeg vel sånn fra 3-4 dager etter el... Vet det er veldig tidlig for symptomer (for tidlig, kanskje), men hadde vel el for et par-tre dager siden, og har nå fått en sterk metallsmak i munnen, samt stikkende ubehag i magen og korsryggen. Håper, håper Noen som har opplevd så tidlige tegn?
Eso Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har ikke fått symptomer SÅ tidlig, men jeg minns å huske at jeg hadde metallsmak i munnen ca 6-8 dager etter el....
happygilmore Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Aha Takk for svar! Interessant å høre om andre har kjent dette... Flere?
tasah Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg hadde metallsmak i munnen og det var et av de første symptomene jeg tenkte over, så jeg var ganske sikker på positiv test når jeg testet
Tigermor. Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er 6dpo og reagerte i morgest på metallsmak i munnen da jeg drakk et glass vann. Kommenterte dette til sambo, men det slo meg ikke at det kan være et tidlig symptom på graviditet =) Krysser fingrene nå ja =)
happygilmore Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 Ja, mener å ha lest at det er ett av de tidligste symptomene mange kjenner... Så blir jo litt ekstra ivrig når det dukker opp så tydelig Krysser fingrer for både deg og meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå