Gå til innhold

Er barnet pappa- eller mamma-barn?


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta vår er nok en god blanding der :) Hun er så heldig å ha både mamma og pappa hjemme de fleste dager siden pappa har hjemmekontor. Så noen ganger er pappa mer morsom enn mamma og omvendt.

 

MEN om kvelden/natten er det kun mamma som gjelder :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lenge vært skikkelig mammadalt, selv om det er pappan som er hjemme med henne (eller kanksje nettopp derfor?). Men nå begynner det å komme seg - pappa er kjekk han også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemann foretrekker meg, dersom han er lei seg eller redd. Men pappa er moro-mann nr. 1! Han får småtten til å le som bare det :) Tror han synes vi er verdens beste kombinasjon, jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho er skikkelig mammadalt, men i går fikk pappaen trøste ho (dunka seg i bordet). Så håpa ho kan bli litt pappadalt og.

Men broren er berre pappadalt, eg er berre god nok i nød, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten tøffing som er mammadalt ja :) Kanskje litt å si at det er mamma som er hjemme på dagtid ? Pappa er morsom han også, men når han slår seg er det helst mamma som duger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For inntill to uker siden var det jevnt fordelt, så var vi borte en helg og etter det så er det kun pappa som gjelder! Lillegutt er bare så søt når han klamrer seg rundt halsen hans og for et blikk han sender meg dersom jeg prøver meg på å skulle ta han bort derfra, vi ler oss skakk! Han kaller til og med pappa for mamma, hehe. Krabber etter han og sier mammama, mammama! Storesøster er skikkelig mammajente så egentlig greit at det blir fordelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...